Balea okoloočna krema

8.10.12

Et' prođe i taj 7. oktobar ... glasalo se,brojalo,i slavilo . 
Izlaznost nije loša mada i dalje smatram da građani u BiH zanemaruju pravo i privilegiju glasanja .

U ovom postu ukratko o Balea okoloočnoj kremici .


Balea,DM proizvod . Za cijenu od oko 4 - 5 KM dobićete 15 ml jako dobrog proizvoda.
Ovo je moja prva okoloočna kremica .

Razmišljala sam koju da probam,kao i uvijek kad se pojavim u DMu odjednom mi sve treba !
Ova krema je jako masna,zbog svog sastava i zato je koristim isključivo prije spavanja .
Super pakovanje i aplikator koji olakšava doziranje .


Par tačkica ispod očiju,lagano utapkati . 
Ujutro kad se probudim područje ispod očiju je mekano,njegovano i nema osjećaja zategnutosti . 
Iskreno,kako ova krema djeluje na duže staze ne znam,ali vidjećemo .
 Još mi ne trebaju nikakvi preparatići za bore,valjda i neće još . 
Solidna masnija krema,njeguje,nije skupa i odradi posao kako treba :)

Preporučujem ! 

I da,evo sastav kreme ako nekog zanima ;


U Azelu do kraja oktobra možete kupiti ZARA odjeću pa preporučujem da pogledate 
šta ima i ugrabite ako vam nešto odgovara. Ja sam kupila haljinu,košulju i džemper 
i obavezno ću da odem po još neke hlače da iskoristim priliku ...

Omiljeeeneee ! Amisu,Haris/Alex export :)






You Might Also Like

32 komentari