Brlj, mrlj post 2012/2013 :)

31.12.12

Šta da vam kažem osim - NIJE DO MENE :D
Pobjegla sam par dana u BL, nisam nosila laptop, ništa swatchala ni recenzirala ...


Imam novu boju kose i pramenove, bogatija sam za još jedan piercing, i jedino što mogu da vam recenziram je koncert Ace Pejovića :D drugi put u ovoj godini . Nadam se da će 2013. godina biti uspješnija bar što se moje turneje po kafanama tiče . Možda ga volite ili ne volite, ja ga obožaaavam, a iskreno i ne zanima mešta mislite o tome što sam Acin fan 8)

No hard feelings !


2012 je bila prosječna, ne previše dobra a ni previše loša . 
Nemam nekih pretjerano velikih odluka za 2013. godinu osim da ću da skinem što više kila ... ne zato što se meni baš znoji u teretani već što moram -_-
 Ostalo, manje i više - opušteno k'o do sad .

Nego, nekoliko random sličica :)




Odličan način da privedemo ovu godinu kraju :)


Imam jednu jako, jako, jaaaaaaaaaako lošu sliku kompletnog outfita .
 Shirt : Peacocks London
vest : faux leather H&M
pants : Amisu
boots : Skechers
bag : Coco Nakit ( detaljniji post u 2013. godini ) 
Uradila sam i tragus piercing a uskoro planiram popraviti tetovažu na vratu i doraditi ovu na rebrima ...

Nadam se da vam je godina bila dobra, da ste se više radovali nego tugovali i da će ova sledeća biti bolja :)
Želim vam puno sreće, zdravlja, ljubavi ali najviiiiiše zdravlja jer je ipak najvažnije .
Za kraj još jedna sličica moje Cici a čitamo se poslije Nove da rezimiramo 
raznorazne outfite u blogsferi. 
Lijepo se provedite i nemojte piti previše .
I obavezno nešto crveno da započnete godinu pamakar to bio ruž na usnama ;)


You Might Also Like

51 komentari