Nagrada i razotkrivanje

24.12.12

Dobih tag od omiljene blogerke tako da mi nije mrsko da to odradim :D

Bitchy Dust mi je najdraža blogerka, naravno ...

Fazon je da ja napišem 7, valjda zanimljivih, čudnih stvari o sebi . 
Kad malo bolje razmislim, sve vezano za mene je ustvari čudno . 
Nego, idemo redom ovaj tag pa da spremam recenzije ( koncerata, pijanki i slično :P )


1. Upravo sad kuckam post upaljačem jer nema šanse da ga kuckam prstima, noktima . 
Ove kandže su izrasle da se sama sebe bojim 

2.  Ne znam jesam li ikad spomenula, mislim da nisam, sa 18 godina sam operisala kičmu .
Ovo spominjem jer me ista boli već nekoliko dana -_-

3. Pare u novčaniku redovno moraju bit složene . Papirne od najveće do najmanje, okrenute licem prema van . Kovanice izbjegavam nositi, nećete naći nikad više od 5 KM a sve ostalo ubacujem u kasu . Štedim za " NE DAJ BOŽE " :P

4. I'm big girl with big ass i nisam ponosna na to, od januara se fatam teretane i bušim kašike po kući .


 5. Postoji mnogo gradova koje bi voljela posjetiti al' kad bi mogla birati samo jedan to bi bio New York za koji se borim godinama da odem, nadam se da će mi se ostvariti želja u 2013 .


6. Uvijek se smijem . Ako se ne smijem preporučujem da me zaobiđete u širokom, široookom krugu . 

7. Posao iz snova ? Ministrica vanjskih poslova ili barem da radim u tom sektoru .
Pristajem i na sektor međunarodnih odnosa, bilo to u ministarstvima ili Armiji BiH.

Zalažem se za mirne pregovore i dogovore, ne volim nasillje !



E sad, da ja tagujem ... 








Ana 

Misty  ( hi hi  )







To bi bilo to, ću da odfollowujem sve koji ne napišu ovaj post :P

Šta biste radije čitale, iscrpnu recenziju o jednoj MUA paletici ili jednoj umivalici ? 
Ilioutfit post ?

Ili sve zajedno :P ?



You Might Also Like

56 komentari