(S)HIT lista :) 1. dio - tekuće podloge, puderi ...

10.12.12

U zadnjih 5 - 6 godina sam isprobala toliko dobrih ali i duplo više loših proizvoda tako da će ova serija postova da bude nešto kao Twilight saga - jedva čekate da završi :P 
Da krenemo prvo sa tekućim podlogama, puderima  koje sam probala ali 
nisam recenzirala na blogu ( jer isti nisam pisala u to vrijeme ) ... 


Maybelline Affinitone 



Neopisivo loš puder ! Ne znam da li da kažem da je previše uljast ili vodenast, većina nijasni je hladnog podtona, na licu nije uopšte dewy već mi djeluje nekako ... hmm, nezavršenog efekta . Ne traje ni 2 h a i u ta 2 nije Bog zna šta prekrio ni ujednačio ten . Bačene pare, kupljen na preporuku teti iz CMa . 
Predlažem da ga preskočite ako imate mješovitu, masnu, normalnu kožu . Sklonu bubuljicama ili ne, sa diskoloracijama ili ne . Ukratko, malo kome da ovo odgovara : )


Maybeliine Affinitone 24h

Još jedan iz Maybelline porodice, malo bolji od standardnog Affinitone pudera jer je gušći i bolje prekriva . Polu - mat finish na licu, pokriće vam manje diskoloracije i ujednačiti ten, na velike bubuljice i jače pjegice ne djeluje . Većina nijansi hladnog podtona što meni kao malom žutom ne odgovara :D 
Ne da ne traje 24, ni 12 a ni 8h Boga mi ... na mješovitoj koži uz setovanje puderom mogao bi potrajati neka 3 - 4 h, na masnoj koži kontam da bi odmah " sletio " .
Ima još jedan Maybelline koji sam probala i loš je ali ne mogu da se sjetim imena, onaj što ste dobijali sa njim kao hidratnatnu kremu/primer pa imali i dvije pumpice -  ako neko zna o čemu govorim nek se javi u komentaru :D

Manhattan Powder Mat Make Up


Ovaj puder mi se zgadio u srednjoj školi zbog svih onih djevojaka koje su imale problem sa aknama, cistama i komedonima i umjesto da odu doktoru one natroljaju ovako nekog maltera a on se lijepo skupi oko tih akni, isušenih dijelova i krastica . BLJAK ! Žene, morate da vodite računa prvenstveno o zdravlju a zatim i o izgledu . I ja sam ga imala, matira i prekriva i previše . Ostavlja tragove, nemoguće ga je izblendati kako treba, traje oko 4 - 5 h i ima onaj malter efekat . Not my cup of tea :)

L'oreal Infallible


Jedan od popularnijih pudera :) 
Dostupan bilo gdje da ga potražite i to po cijeni od 25 KM, ja ga nisam našla za manje para . Mnogo je gust ali se ne blenda toliko teško, na licu daje onaj neki " wanna be "  prirodni izgled a ustvari je cakey, naročito ako ga setirate sa jednako lošim puderom u kamenu . Srednje prekrivanje, meni je izazivao komedone a najviše me smetalo kako neprirodno na licu izgleda . Na mom mješovitom licu izdržao nekih 4 - 5 h što i nije loše ali može bolje :)


L'oreal True Match


Krenulo sam opasno sa ovim pljuvanjem :P 
u srednjoj školi smo ove puderi razlikovali po sivom i srebrenom čepu ( a istoga ni u priči ali eto ) ...
Meni jednako loš kao prethodni, blenda se dobro, ne traje dugo, i daje cakey izgled na licu a košta takođe 25 KM . Gušći, i sa relativno dobrim prekrivanjem ali finish je ono što me odbijalo i odbijaće . I problematične su ove bočice, ne možete da potrošite puder do kraja a onda morate da nožem ili oštrim predmetom odvalite ovu kapicu ...

Miss Sporty So Clear


Trebam li uopšte i spominjati koliko je ovo loše :D ?
1.razred srednje škole, kupila cijelu liniju za oko 10KM, sanirala štetu 3 mjeseca i potrošila 10 puta više para. Težak, začepljuje pore, Bogzna kakvog ŽNJ porijekla, izazvao mi komedone, bubuljice, ciste, akne . Letio u kantu i više mi nikad nije palo na pamet i da ga pogledam ... 

Bourjojs Bio detox


Kupljen u CMu na nekom sniženju baš nakon završenog HM seruma pa sam pomislila da ne može biti tako loš . Čudnog, rekla bih ekološkog mirisa :P srednje guste teksture, odlične nijanse, topli podton . 
Aliiiii, izuzetno težak za blendanje, suši se brzinom svjetlosti, ne uspijete ga ni primaći na lice, začepljuje pore i izazivao mi komedone . Jako dobro prekriva ali i primjetan na licu zbog tog što se ne može izblendati kako treba . Nakon nekog vremena počeo da luči neko narandžasto ulje, odvojio se u bočici i počeo da smrdi - a rok trajanja bio OK . I dosta se cura žalilo da i one imaju problem sa misterioznom pojavom ulja u puderu .
Skuplja se u boricama i oko bubuljica, dodatno isušuje suha područja na mojoj mješovitoj koži i može biti cakey ali pokušate nanijeti više od jednog sloja .


Eto, ispljuva ja sve :P

Bilo je tu još slavnih i neslavnih pokušaja što se pudera tiče, nisu ovo jedini koje sam isprobala .
Koristite li nešto od ovoga, jeste li ikad i da li ćete ? 
Zanima me vaše mišljenje, ovo je potpuno subjektivno na osnovu mog tipa kože koja je dehidrirana, mješovita sa jako masnom T - zonom, sklonoj bubuljicama i jako osjetljiva pa reaguje na dosta toga jako burno :)



A sad, trebam vašu pomoć ... 
u pitanju je nagradna igra na Facebooku i treba mi što više
 lajkova pa vas molim da lajkate i podijelite na svom zidu, FB stranici ili blogu :)

LIKE, LIKE, LIKE !











You Might Also Like

51 komentari