Avon Perfect Kiss

31.7.14

Ako ste vjerni fan Avona onda ste mogle primjetiti da su izbacili nove ruževe, PERFECT KISS !

Ono što moram naglasiti na samom početku a to je da su mi ovi ruževi zbilja perfect, a zašto,
 saznaćete ako nastavite čitati . 

Ja, generalno, nisam ljubitelj ruževa . 
Jednostavno sam uvijek nailazila na prečudne ruževe, mrljavih nijansi, isušivali su mi usne, preslikavali ili trajali ravno 10 minuta. I onda sam prestala,, posvetila sam se Golden Rose ruževima i to samo jednom, onom u identičnoj boji kao i moje usne . Čak ne koristim ni labelo. Eto kakvo sam vam ja žensko :P

Ovde sam već spomenula dva ruža koja sam dobila od njih i nisam bila previše oduševljena . Ostavljaju su mi previše shimmera po cijelom licu i isušivali . Ja sam naravno prokleta, kupila sam opet jedan i platila iako sam znala da ga neću koristit . Zbilja nekad ne znam zašto to radim ?!

Bilo kako bilo, i mojim mukama je došao kraj pa sam se odvažila da krenem nositi ruževe, i to baš zbog ovih poslednjih koje sam dobila - Perfect kiss !

Dolaze u 24 nijanse koje možete pogledati ovde ...


Ja sam dobila 5, i to :
- Peach peck
- Coral connection
- Pink wink
- Kiss me pink
- Make out red

Krenućemo redom a to je pakovanje .
Kao i obično, dobićete folijom zaštićene ruževe koje niko prije vas nije mogao da čačka .
( OVO BI TREBALI IMATI SVI PROIZVODI, ne samo Avon već općenito ) 


Prije nego sam dobila ove ruževe malo sam ih guglala i znala kako izgledaju međutim to nije umanjilo šok i nevjericu nakon što sam skinula ove plastične zaštite ...


Ja ih se ne mogu nagledati :D
Kako su samo divna pakovanja .. kao mala ogledalca. Realno, možete se ogledati u njima a na daljim slikama ćete vidjeti i masku mog dragog telefončića ...
Mana je što ćete ih morati briskati ako želite da budu uredni jer zbilja ostaju otisci prstiju i to baš vidljivi .


Dođe mi da ih stavim na cover na FB profilu :D

Avon kaže da ovi ruževi pružaju mekoću i glatkoću jer sadrže mješavinu ulja avokada i kokosa i moram da se složim sa tim - NE, NE ISUŠUJU :D
Za divno čudo !

U ovom, najdivnijem pakovanju ruža, ikad,  dobijete 3,6 g proizvoda koji pružaju i zaštitu jer imaju SPF 15 što je super . Ne treba vam nikakva podloga,labelo, melem, bilo šta jer vam garantujem da neće isušivati nimalo . A testirala djevojka koja ih je prestala kupovati baš radi toga .

Pa da vam pokažem još jednu sličicu ...


Vidite mog pingvinčića kako vam maše dok slika ove ljepotane ? :D


Od 5 nijansi koje sam dobila sa sigurnošću vam mogu reći da ću Peach peck, Kiss me pink i Pink Wink nositi najčešće dok za Make out red i Coral connection nisam sigurna ...

I da, ne smijem zaboraviti spomenuti kako divno mirišu, blagi miris kokosa, jako ugodno .
Što se tiče trajnosti tu dajem prednost  Make out red koji se pokazao kao najtrajniji, neka 4 h ako uzmete u obzir da nisam ništa pila a koliko se sjećam ni jela . Ovi ostali traju dosta kraće, neka 2h, 
Peach peck još manje naročito ako puno trabunjate i jedete kao ja .

Cijena u aktuelnom katalogu je 9,9 KM !

Suma sumarum, prvi ruževi koje sam ja isprobala a da su lagani na usnama, ne isušuju ali zbog toga i ne traju dugo. Meni to ne smeta, nije mi teško s vremena na vrijeme obnoviti ruž ili bilo šta od šminke .
Definitivno bi i sama kupila Peach peck, divni, predivni blago shimmerasti nudač kojeg ću ustvari definitivno kupiti nakon što potrošim ovaj . Možete zbilja birati između 24 nijanse, 
Avon se ovaj put potrudio da bude za svakog ponešto .

A možda ste vi već i ugrabile svoj primjerak prije ove recenzije ? Jeste li ?
Ako niste nemojte čekati, probajte makar jedan ;)

P.S. Jeste vidjele kako sam se igrala i slagala kombinacije ovde ?
Ako niste pogledajte, ja dnevno uđem barem 5 puta da odmorim oči .







You Might Also Like

61 komentari