Bourjois 123 Perfect

20.1.13

Trenutno sam u " BUY ALL FOUNDATIONS " raspoloženju :D

Ja sam freak što se tiče pudera i maskara, toga nikad dosta . Sa rumenilima ne eksperimentišem previše, jedno tamnije i jedno svijetlije da bi mogla lagano konturirati, highliter i iluminator, i bronzer po potrebi. 
Ruževi samo nude, sa olovkama i sjenilima eksperimentišem
 al' što volim isprobavati pudere to je čudo jedno :D

Već sam vam pisala o Max Factoru 3 u 1 i rekla kako je to nešto najbolje što se desilo mom licu . 
I jeste ( recenzija ovde ) ! 
Obožavam ga ! Ako pročitate post shvatićete zašto .  
Isprobala sam more pudera, čak sam za vas napravila i (s)hit listu onih koji nisu zadovoljili niti jedan kriterij 
( pogledajte ovde ) i mogla bi da sastavim barem još 3 jer sam ih toliko isprobala . 

Međutim, kad đavo nema mira pa me kopkalo da probam nešto drugo .
 Iak Max Factor ispunajva sve kriterije, prekriva odlično, matira dovoljno dugo, traje dovoljno dugo, nije pretežak, savršena nijansa ja sam ipak odlučila da odem u DM i probam nešto novo ...
 Kako sam dugo bila vjerna Bourjois HM serumu a o i njemu možete čitati ovde ( sve dok mi lice i moji policistični jajnici nisu odlučili objaviti rat pa mi sad treba jače prekrivanje ) opet sam htjela da probam neku Bourjois podlogu . Inače, u već pomenutom linku možete čitati i o Bio Detoxu koji me skroz razočarao tako da je knjiga pala na dva slova, 123 Perfect ili Flower perfection .
Hajde reko ovaj put ću kupiti 123 a onda kad bude para i Flower Perfection ... jer oči su gladne -_-



Ovaj ljepotan dolazi u staklenoj bočici sa plastičnim poklopcem i pumpicom od čvrste plastike a za cijenu od 26,95 KM dobićete 30ml proizvoda .
( Ja sam svoj platila manje jer sam iskoristila kupon od -25 % na bilo koji proizvod u DMu ) .
Cijena je škakljiva, s obzirom na to koliko često mijenjam pudere za mene dolazi u obzir samo kupovina sa nekim popustom, iako, moram naglasiti da ovaj puder vrijedi svake markice, zbilja je dobar :)

Bourjois je lijepo sastavio tekst pa kažu da je 124 Perfect sastavljen od
 tri korektivna pigmenta u jednoj podlozi za besprijekoran rezultat.
Kažu da ŽUTI pigment prekriva tamne podočnjake, LJUBIČASTI umoran ten a ZELENI crvenilo .
 A jes' vala možeš svu noć tamburati po čaršiji, namažeš se i ujutro k'o nova - NOT !

Žene, spavajte i nemojte piti pa ćete biti fine :P
Nego, da krenem od toga da ima polu mat finish, dobićete potpuno prirodan i zdrav izgled lica.
Na mojoj masnoj T- zoni, uz setovanje puderom, izdrži 5 h ( testirala sam ga na putu za Austriju, sve sam na sat gledala i provjeravala jesam se prosijala ) . Nisam pokušavala bez setovanja, znam da ne bi ni 20 minuta izdržao, nijedan nije . Prekrivanje mu je srednje do jako, sve u zavisnosti kako i čim ga nanosite.
Ako koristite bazu i nanosite prstima dobićete dobro prekrivanje, bez baze i prstima nešto slabije .

Ja ga nanosim sa Ecotools sintetičkim kistom za podloge i bockalicom, bez baze.
Najbolje mi se pokazala bockalica, sa njom dobijem jako prekrivanje i efekat savršenog tena bez ikakvih nepravilnosti . Ako ga nanosim prstima potrebno mi je još malo Max Factora na područja brade jer tu imam veće ožiljke a često i veće bubuljice dok sa bockalicom koristim samo Bourjois i pokrije sve.

Toplog je podtona, eventualno bi odgovarao curama sa neutralnim .
Uzela sam nijansu 52, Vanilla, baš kao i HM serum i nemojte da brigate, odgovaraće vam.
Nijanse se podudaraju ( vidjećete na swatchevima ) .
Miriše blago, puderasto a miris se gubi čim ga nanesete na lice .

Nije mi izazvao nikakvu neugodnu rekaciju niti je komedogen .
I da, imam SPF 10 što nije puno ali ako koristite i kremu sa SPF ( a trebale bi ) ne brigajte .




Swathevi rađeni na dnevnom, prirodnom svijetlu, vani .


Swatchevi su, namjerno, urađeni ovako blizu jedan drugom da dobijete realan prikaz nijanse i sličnost sa HM serumom i Max Factorom . I da, unutrašnjost podlaktice je svijetlija od lica, valjda to svi znaju :D


Swath na dnevnom svijetlu, prirodnom, u zatvorenom prostoru .


I poslednji swatch za danas, na umjetnom svijetlu u zatvorenoj prostoriji .

Suma sumarum, ovo je odličan puder . Super prekriva kad ga koristim sa bockalicom, daje polumat finish na licu, uz setovanje izdrži i do 5 h da ne T - zona ne zasjaji, nije komedogen, ne oksidira i super miriše.
Jedino što bi nekog moglo odbiti je cijena jer košta 27 KM a opet, većina drogerijskih, kvalitetnijih pudera je između 22 - 27 tako da bi ja ga kupila opet
 mada ću se potruditi da opet iskoristim neki popust .

Da li ste probale neku od Bourjois podloga, ako da - koju ?
Kako vam se čini 123 Perfect ?
Ako niste, da li bi ga kupile i isprobale nakon ove recenzije ?


:)

You Might Also Like

50 komentari