Fake tattoos

26.1.13

Od kako sam progledala jutros borim se sa BHTelecom, mobitelom, internetom, pozivima, bla bla bla -_-

Popeli su mi se vala na vrh glave . 
Iako sam planirala recenziju dva lipglossa moraću to odložiti za nekad poslije jer sam propustila dnevno svijetlo pa ne mogu da swatcham. Bilo kako bilo nešto skroz drugačije ovaj put .


U pitanju je saradnja sa jako zanimljivim, što bi se reklo sajtom :D
Faketattoos.se ( klik, klik da pogledate ponudu ) .

Riječ je o stranici na kojoj možete naći raznorazne fake tetovažice ili čak da kreirate neku svoju .
Mnogo cool ! Ja imam prave, vječne tetovaže koje obožavam i sigurno se neću zaustaviti na ove 3 ( a ko može da ostane samo na jednoj recite vi meni, kad je tetoviranje k'o droga a ja sam se opasno navukla ).
I pored toga, ovo je zanimljv način da isprobate kako bi nešto izgledalo na vama prije nego odlučite da to bude trajno ili ako vam se sviđaju tetovaže a nemate hrabrosti da ih uradite  ili niste sigurni čim bi to obilježili tijelo za cijeli život .. e, onda vam preporučujem Faketattoos.se .

Prije par dana su mi poslali nekoliko tetovažica a ja sam se odmah  uhvatila ljepljenja po sebi :D
Mami nije bilo jasno što će mi kraj pravih još i ove lažne ali eto ...


Predivna Ana me kontaktirala na mail i pitala da li sam zainteresovana da svojim čitaocima pokažem nešto skroz drugačije i neobično. Pih, pa naravno da jesam :D i eto, tako su doputovale ...
Dobila sam fantastična krila koja će, naravno, na leđa ... ( jer šta sam ako nisam anđeo :P ? ) 

Pored toga, vidite na slici šta je još stiglo . 

Na slici dobijete i uputstva kako trebate zalijepiti tetovažu, mnogo je jednostavno ;


1. izrežete tetovažu koju hoćete
2. skinete prozirnu foliju kojom su zaštićene
3. prislonite tetovažu na kožu ( koja mora biti čista bez kakvih mazalica )
4. uzmete mokru krpu ili peškir, pritisnete i držite 30ak sekundi, Možete i više samo nemojte manje jer tetovaža treba lijepo da se " uhvati " za kožu .
5. skinete papirić, saperete lagano vodom i voila -  to je to. 

Vaša nova tetovaža za koju niko ne zna da je fake ako ne kažete. 
Šta kažete na moju ?



Ovaj sjaj nestane nakon dan - dva i dobijete mat tetovažu, ma k'o prava !


Inače može da traje i 10ak dana, zavisno od kože i kako se ponašate prema tom dijelu . 
Nažalost, moja je trajala samo 3 dana jer je na ruci i bude ispod sata a kako skoro sve svoje košulje perem na ruke to je bio recept za propast .
Ako vam se ne sapere sama možete koristiti babi ulje, skidače šminke, kremu ili micelarnu za skidanje .

Kako vam se uopšte čini ovo :D ?
Meni je ideja cool, podsjeća me na djetinjstvo kad sam ljepila kojekakva srca i gluposti iz žvakica ....

Ako lajkate sliku, podijelite na svoj zid i ostavite komentar na ovoj slici na mojoj FB stranici automatski učestvujete u giveawayu za Romwe anklet :)

My piece of the world uđite i uradite navedeno a nagrada je ovo
Romwe anklet !


* Few days ago I got samples of fake tattoos from Faketattoos.se . I have, permanent tattoos on my body and I love them but this is a great way to try out something new and interesting, especially if you are not fan of permanent one, scared od needles or just not sure what would you like to have this is awesome idea how to have tattoos and then take it off :D I got some awesome design but if you go on Faketattoos.se you can desing your own and they are going to send that to your adress . I really like this idea and I want to say thanks to Faketattoos team for sending out some samples for me and my blog so I can present it to my readers . Above, on one of the picture you have instruction how to do it. It's simple and you can do it in just 5 minutes . In the end, after day - or two it looks like real one . You can see which one I loooved . It's crown on my hand . Mine was good for about 3 days as I wash my shirt with hands, not in washing machine so it' didnt last for long time but if you are carefull and put it on other place it'll last even for 10days .

I love it !
What do you think about this fake tattoos ? 
HOT or NOT ?
Tell me in your comments, I would looove to read your opinion about this :)

P.S. Check out my FB page, if you like, share and comment THIS picture you can get THIS !
It's a cool Romwe anklet, giveaway is open internationaly so be free to join .
All you have to do is LIKE, SHARE and comment  :*

You Might Also Like

68 komentari