Avon Anew Vitale linija za njegu kože

22.2.13

Dobar dan, dobri ljudi ! :D
Pa ja sam skoro i zaboravila kako se pišu postovi ... strašno !


Ostala sam bez interneta u Banja Luci, do daljnjeg 
( osim ako recenzije ne budem pisala iz Male stanice a izgleda da ću morati ! )
Nego, odlučila sam sad uraditi ovaj post pa još jedan i spremiti što je
 više moguće recenzija u skice dok sam kod kuće u SM pa samo izbacivati ... makar to mogu sa telefona .


Ovaj put, Avon Anew Vitale linija za njegu kože ... naravno, ko o čemu ja o kremama i puderima .
Riječ je o potpuno novoj Avonovoj liniji koja " sadrži Pro - Energy kompleks, pomaže koži da vrati energiju,mladenački izgled i vitalnost. Umanjuje sitne bore i proširene pore te vraća sjaj i zdraviji izgled lica ".

Meni su 22 godine, treba li mi krema da podmlađivanje ?
Možda da izgledam kao da mi je 16 :P


Bila sam poprilično skeptična oko ovog recenziranja ... mogla sam ne prihvatiti ponudu što se tiče ovog proizvoda i preskočiti ali ipak nisam . Neće mi rogovi narasti. I nisu !


U ovoj rozoj kutiji dobijete :
- Gel za pranje lica od 50ml
- dnevna krema od 15 ml
- noćna krema od 15 ml
- okoloočna krema od 15 ml

Set je dostupan po cijeni od 27,9KM i to u katalogu 04/2013 !

Odakle da krenem ?
Hajmo od početka ...


Gel za pranje lica 

Kao što sam rekla, promo pakovanje od 50 ml, mala količina je dovoljna da operete cijelo lice, ne pjeni se previše i očisti relativno dobro. Moja koža je mješovita, sa masnom T - zonom, ne isušuje i ne masti mi dodatno lice, naprotiv, čak sam se ujutro budila sa malo manje sjaja na nosu nego inače .
Meni ne čisti dovoljno temeljito i više mi se sviđa Hydra beyond .
I da, odmah ću da spomenem, ova linija miriše tu mač ! 

Al' zbilja ! 
Ja volim mirišljave kupke, kreme i šta sve ne ali ovo prelazi sve granice, meni čak i smeta . 
Miris je jak i dugo se zadrži na koži, skoro pa i do pola sata ga osjetim ...
Sorry Avon, al' pretjerali ste ovaj put !


Okoloočna krema

E, ovo je već druga priča . Da, miriše isto kao i gel, smarački pomalo ali da čuda čini -  čini !
Recenzirala sam ovu Baleinu koju sam koristila najviše zbog hidratizacije, odnosno veće njege tog osjetljivog područja i nisam primjećivala nikakvu razliku . Sa ovom primjetim !

Koristim je naveče, ispod očiju i na kapke, naravno ...
Ujutro je to područje malčiceeeee više zategnuto nego što je bilo prije, jednostavno, izgledam " odmorno i svježe " baš kao što Avon obećava. Uvijek sam bila nevjerni Tomo i mislila kako je to marketing ali fkt ja vidim razliku nakon korištenja . Nemojte me pogrešno razumjeti, neće vam se izbrisati svaka otvorena pora i bora i da će nestati podočnjaci il' da ćete spavati 3 a izgledati kao da je prošlo 8h. 
Od te pjesme ništa, ali da koža izgleda odmornije i svježije, DA, potpisujem !
Probaću još i onu okoloočnu od kavijara pa javim naknadno utiske a vjerovatno ću napraviti i neki uporedni post te i ove . Dakle, okoloočna Anew Vitale ima veliki plus .

Dnevna krema


Mala slatka teglica sa rozim poklopčićem ! :)
U njoj se krije 15 ml proizvoda koji vam pruža zaštitni faktor UVA/UVB 25 što je taman za ovaj period ali ljeti definitivno treba nešto jače . Ono što sam ja primjetila je da su mi na nekim mjestima pore uže a koža zaglađenija , odnosno izgleda nekako odmornije .Za bore ne mogu ništa reći, ja ih nemam a i nikad nisam vjerovala da krema u tome pomaže. Il' igla ili nož ...

Ova, baš kao i okoloočna daju svježiji izgled licu, teško je to opisati . 
Al' ono kad osjetite i vidite da je koža bolja, drugačija, ljepša . 
Nije komedogena, nije izazvala nikakve alergije ( a moje je lice u kategoriji " jako osjetljivo " ) .
Pored suženih pora, pozitivno je djelovala na zascijeljivanje bubuljica, kojih je u zadnje vrijeme sve manje i manje .  Još jedna stvar, da li od ove kreme ili vitamina kojima se kljukam u poslednje vrijeme, ne mogu sa sigurnošću tvrditi šta to tako pozitivno djeluje al' ožiljci od starih bubuljica su manje vidljivi i općenito mi se popravilo stanje lica. 

Nastaviću sa ovom kremom još neko vrijeme pa prestati, baš da utvrdim da li je ona ta koja moje lice drži pod kontrolom.. Pratite me na Facebooku, bićete blagovremeno obavješteni :P

Da, i ona prejako miriše kao i ostali proizvodi iz linije .
Ne znam koliko vama to smeta, ja volim kad se krema " upije " da i miris ode sa njom a ne da mi se mješa sa puderom itd ... To je jedan veliki minus koji moram da navedem. 
Kontrola sebuma na T - zoni kao i sve ostalo što sam probala, 3 - 4h i prosijava !


Noćna gel krema


Malkice drugačije teksture od dnevne, i samo ime joj kaže " gel krema " a mi žene znamo šta je to što čini razliku. Dok sa Complete balance noćnom i nisam bila prezadovoljna, ova je fantastična .

Žene, nije marketinški trik i ne pišem ovo jer je PR uzorak pa nisam platila . 
Eto izguglajte još utisaka o ovim proizvodima pa se uvjerite same ....
Stvarnooooo je koža drugačija . Ono kad djeluje svježije pa vam drago kad se pogledate u ogledalo !

Nisam ja tu da solim pamet i nagovaram da kupite već da kažem šta ja mislim o tome a ovo postaje moj favorit . Nadam se da neće biti preskupa kad uđe u redovnu Avon ponudu .
Ujutro kad ustanem a ono T - zona manje masna, koža glatka na dodir, pore sužene, lice odmorno.


I, konačni zaključak cijele priče o Anew Vitale liniji je ...

Gel za umivanje i dnevnu kremu ne bi ponovo kupila jer mi puno više odgovara Hydra Beyond gel za umivanje koji temeljito očisti dok sa ovim to nije slučaj ( naručila sam neki dan pjenu iz Complete balance linije, sad je jako jeftina, 5,9 KM pa iskoristite priliku a i pisaću o njoj čim je dobijem ) . Što se dnevne tiče, nije loša, OK je, nije komedogena, djeluje pozitivno na kožu ali već sam spomenula da mi krema za matiranje iz Avon Complete balance linije više odgovara. Ono što ću definitivno kupiti je okoloočna krema i noćna, ako u međuvremenu ne nađem nešto bolje .

Sviđa mi se koža lica nakon korištenja ove dvije kreme tako da držim fige da i cijena bude OK ( a to podrazumjeva da noćna bude ispod 20 KM kao i okoloočna pa držim fige ) .

Kako se vama čini ova  krema ? 
Je l' vjerujete da može pomoći da izgledate odmornije, svježije ?

Planirate li možda probati neki od ovih proizvoda ili možda sve ? :)


P.S. Izvinjavam se što mi slike " gore " nakon što sam ih prebacila bile su OK, čak i nakon obrade, ali sad mi odjednum djeluju loše :/


You Might Also Like

28 komentari