Kiss me, part 2 !

27.2.13

Ne mogu vam opisati koliko volim ovu košuljicu sa Ahaishopping :)
* I can't describe you how much I love this shirt from Ahaishopping ...






Temperatura je bila relativno ugodna i danas pa sam se opet uvukla u Sheinside kaputić ...
A što se tiče ostalih stvari tu su ...

košulja - Ahaishopping, ovde
ogrlica - handmade SArt nakit, SArt Nakit
suknja - Monki
kaput - Sheinside, ovde ( SALE )
torba - Coco Nakit, Coco Nakit
cipele - no name + DIY
naočale - SXUC by Sunglasses shop, link

Što se tiče Sunglasses shopa kod njih možete pronaći i RayBan, i Oakley pa ako do sad niste, makar pogledajte ponudu . Ja bi tako rado RayBan Wayfarers al' skupljam pare za fotoaparat pa se suzdržavam od kupovine :(
Uskoro i blog sale u tu svrhu, nadam se da ćete me podržati :)

A do tada, još neke sličice ...



  ^^ Ova je bila u fazonu : " Al' stvarno mi je hladnooooo ! " :D




You Might Also Like

64 komentari