Max Factor - Clump defy

1.2.13

Nije me bilo ... pa, poprilično dugo.
Ispit.

I još sam ga roknula .
Nema veze, idemo dalje ....
Isprobala sam mali milion stvari pa će sad samo recenzija za recenzijom .


Ovaj put, riječ je nečem potpuno novom na našem tržištu ...

Clump defy, nova maskara iz Max Factora koja vam obećava volumen, 
razdvojene trepavice i X slojeva maskare bez grudvica ? Moguće ?
Testirala sam to za vas pa da krenemo ...

Ovako izgleda nova Max Factor maskara 


Ljubičanstvena je :)

Dolazi u tubici kao i klasična False Lash effect maskara 
 Dobićete 13,1 ml u tubici od čvrste plastike sa odličnim grlom 
koje će ispustiti tačno onoliko koliko vam treba .
 Cijena ove maskare u našim drogerijama će biti 23,95 KM .

Pakovanje je izuzetno kvalitetno, od jako, jako tvrde plastike sa super zavrtanjem da se maskara ne bi osušila prije vremena . Četkica je gumena, blago zakrivljena sa precizno raspoređenim bodljicama i baš zbog toga možete ( skoro ) do beskonačnosti da dodajete maskaru i nadograđujete volumen a 
da ne izgleda " slijepljeno " . 



Ja sam je isprobala u najekstremnijim uvjetima :P
Šalim se !

Nosila sam je od jutra do mraka, i to još na fakultet jer me baš zanimalo šta to može a šta ne .
Ono što mi se najviše sviđa, ne treba mi uvijač za trepavice . Doduše, moje trepavice nisu hronično ravne ali uvijač često koristim. Ovih dana, dok sam isprobavala Clump defy, mirovao je .

Druga stvar, ujutro kad žurim dovoljan mi je JEDAN, al' samo JEDAN potez maskarom da naglasim trepavice, " podignem " i izgleda super prirodno . Jer se ne mogu u 7 h mačkariti k'o da je Nova godina .

Treća stvar, usko grlo koje propušta taman onoliko maskare koliko vam je potrebno, nema viška pa prljava i četkica i grlo i onda se samo iznervirate, a - a :D

Ako mi ne vjerujete, pogledajte ...


Ne preslikava se i ne trusi se . 
Interesantna mi je ustvari činjenica da mi se nikako, ali nikako ne trusi i nestaje sasvim ravnomjerno sa trepavica . Nisam sigurna kako se to dešava, da vam budem iskrena ali kad dođem naveče kući, pogledam se u ogledalo, maskara je i dalje tu, ne u istom intenzitetu kao nakon nanošenja ali nema tragova ni na kapcima ni ispod . Što mi se posebno sviđa . Mada, ja od 10 koje trenutno vrtim i koristim imam samo jednu koja se trusi a i nju ću uskoro da vam recenziram ...


Četkica je blago zakrivljena i meni super odgovara, baš je to razlog zbog kojeg mi ne treba uvijač,
 dobijem sasvim dovoljno uvijene trepavice .

Nadogradiva je, i to u koliko god slojeva hoćete :D mislim, ne sad baš da možete da se popravljate svakih 20 minuta , mislim, to je već previše . 
Već sam vam jednom spominjala da je sve njuškam ( čudna navika ?! ) pa tako i ovu maskaru . 
I miriše ... pa ono, standardno kao i svaka druga .

Jedina maskara koju ne mogu da prinesem očima je MUA jer
 smrdi nekako plastično ali i nju ću da recenziram .

Mislila sam da ću vam najbolje prikazati maskaru, naravno, na trepavicama . I to ovako ...


Žene moje drage, ovo je samo JEDAN SLOJ ! 
Inače, toliko stavljam ujutro i za dnevne varijante, sasvim mi je dovoljno . 
Uz smeđi kreon duž kapka i bež na waterline
 ( još sam u potrazi za adekvatnim prevodom na naš jezik ) i ready to go !


A ovako izgleda maskara sa 3 sloja i bez uvijača.
Totalno naglašene i razdvojene trepuške ...


A onda, kad dođem naveče kući ...


Ova poslednja slika je lošija ali slikana je u zatvorenom prostoru, pod lošim svijetlom u kupatilu 
ali vidi se kako ravnomjerno nestaje i ne trusi se .
Nisam za potrebe slikanja ništa čistila oko očiju, tako je kako je .
Na kapcima možda primjetite a možda i ne, tragove mat sjene iz MUA palete .


U proteklih 5 godina isprobala sam brdo maskara, od najjeftinjih do onih masnih . 
Imam neke favorite kojima se vraćam godinama, jedna od njih je 
Max Factor 2000 calorie, curved brush i uvijek je imam " za ne daj Bože " . 
Mogu slobodno reći da je ova maskara moj novi favorit, pored 2000 calorie .

Ono što bi moglo biti problematično je cijena .
Znam da ne mogu svi da izdvoje 24 - 25 KM za maskaru ...

Ja sebi priuštim nešto što mi odgovara, naročito ako je dobro pa vam preporučujem da je bolje imati i dva 
malo skuplja proizvoda koja stalno koristite kao što su puder i maskara jer je to temelj svakog dobro looka nego da imate 164 a da vam ništa ne odgovara u potpunosti .


Kako vam se čini ova ljubičanstvena maskara za koju Max Factor kaže 
da " više nikad ne morate praviti kompromis već da možete imati sve " ?


:)


You Might Also Like

81 komentari