Avon proljetni kviz - rezultati nagradne igre

2.4.13

I sa ovom nagradnom igrom ste već upoznate :D

Bilo je potrebno da uradit kviz na Avon BiH stranici, uradite printscreen i rezultate mi pošaljete na mail. Izvinajvam se još jednom zbog dugog čekanja, nisam imala laptop. Sad kad imam laptop, nema USB kabal da prebacim sliku na kojoj sam popisala sva imena i redne brojeve ... Nadam se da ne zamjerite. 


Bilo je dosta nevažećih prijava, već sam vam o tome pisala na Facebooku i ispijala mozak.
Ako vas nema u albumu na Facebooku to je jer nisu ispoštovana sva pravila . 
Bilo je tu i podvala sa raznoraznih mail adresa i mogu vam reći da mi se ne sviđa to što ste mislile da sam luda pa da neću svaku prijavu da provjerim ... Naročito kad se jedno ime ponavlja 5 puta !
Tri sretne dobitnice su imale sreće sa Randomom ovaj put ...

A to suuuuuuuu :

Iva Marćikuša koja je kao rezultat kviza dobila Avon Summer White Sunset
Ingrid Džafić je kao rezultat dobila Sollutions Cellu Break
Armina Mustedanagić čiji je rezultat Naturals set za njegu lica sa ružom .


Ostalim curama želim više sreće drugi put jer vas uskoro očekuje nova, super duper nagradna igra u kojoj će moći svi da učestvuju a nagrada će biti i višeeeeee nego odlična !
Pored toga, pratite me na Facebooku jer tamo ću uvesti nešto jako zanimljivo, i nagradne igre će biti sve češće i češće :)


You Might Also Like

0 komentari