Avon Solutions - Complete balance pjena za umivanje

27.4.13

Unaprijed se izvinjavam jer neće biti mojih slika !
Kasno sam se sjetila da bi trebalo da slikam, a onda kad sam pokušala nije bilo šanse i nisam mogla ništa da izvučem a baš mi se tipkao post jer ne mogu dočekati da podijelim sa vama oduševljenje što se tiče ove umivalice ! Sliku sam našla negdje sasvim slučajno ...



Iako sam ovu pjenu dobila tek prije nekoliko dana jednostavno sam je morala recenzirati što prije ...
Riječ je o Avon Solutions liniji i to Complete balance za mješovitu kožu .
Ako me pratite, pisala sam i o kremama iz iste linije...


Pisala sam i o Hydra beyond gelu za umivanje koji sam koristila sve do prije par dana dok nisam dobila pjenu . Naručila sam je od drugarice moje drugarice sa faxa :D haha ...
Uglavnom, u aktuelnom katalogu košta 4,5KM a ja sam svoju platila 7,9KM i krivo mi sad al' eto, šta je tu .

Bočica je od čvrste plastike a pumpica podsjeća na one sa pjena za kosu . 
Dobijete 150ml što je isplativo i za cijenu od 7,9KM a tek ova trenutna ponuda .

Pjena miriše skroz blago, nenametljivo, ne guši vas i jakooooo je lagana . Ono što joj je veliki plus je i to što je treba jako malo da u potpunosti očistite cijelo lice . Nakon umivanja imam osjećaj zaista čiste kože ali bez da me išta zateže kao što se to znalo dešavati sa Hydra Beyond gelom ( valjda mi se lice svega zasiti nakon određenog vremena ) . Koža lica je na dodir jako nježna. Ne isušuje dodatno a nisam primjetila da mi se T- Zona pojačano sjaji .. nažalost, to implicira odmah da nisam primjetila ni da se manje sjaji ali bitno je da lijepo čisto a da nema belaja poslije toga. Nisam primjetila nikakve kontraefekte, nikakve bubuljice, komedoni i slično, samo čista koža lica koja uživa u laganoj pjeni . 
Ono što bi navela kao minus je neprozirna boca, odnosno plastika je zbilja .. kako da kažem, debela ?! Ne vidi se koliko sam potrošila čak ni kad je stavim pred izvor svjetlosti . No way ! Jedino to smatram minusom jer je teško odrediti koliko je još ostalo .

Suma sumarum, jako lagana, pristupačna, povoljna, super čisti i njeguje lice, ne isušuje suhe dijelove niti dodatno masti T- zonu . Jeste li možda već isprobale ovu pjenu ili neku drugu Avon umivalicu ?

P.S. Podsjećam vas na poslednji post pa ako nije frka da koji put kliknete na linkove :)
:*

You Might Also Like

32 komentari