Empties

2.4.13

Već neko vrijeme planiram da uradim ovaj post ali smetnem pa bacam jedno po jedno i tako se odužilo .
Ne koristim toliko toga da baš svaki mjesec imam nešto potrošeno pa kad skupim nekoliko stvari, biće ... 

Od sad je to moja rutina .
Ja najviše volim empties postove jer su to kratke, sažete recenzije proizvoda a često su djevojke proizvode recenzirale pa ako vas zanima šta više, kliknete na link. 
Tako je i kod mene .


Šta sam ja to sve potrošila ?
Evo da krenemo ovako ...


Babylove i Violeta AntiAkne maramice .
Ove zelene kupujem po ko zna koji put. Isprobala sam sve moguće koje postoje i ove mi ustvari najviše odgovaraju, nekako su nježne, ne iritiraju oči i dobro skinu i najgori make up.
Pored njih, Violeta AntiAkne maramice su se pokazale zbilja dobre. Isto nisu jake, super skinu puder, rumenilo, lice ne zateže i ne pecka. Nakon " trljanja " obavezno ide Avene micelarna da skinem sve moguće ostatke šminke a nakon toga umivam lice sa Avon Hydra beyond gelom . 
U principu, dobre su i nastaviću ih kupovati .

P.S. Kupila sam neke Becutan, malo pakovanje od 15 komada, i sad sa njima brišem parket i ostalu prašinu samo da ih potrošim jer užaaasnoooo peku, meni su oči htjele pobjeći iz glave od bola i žarenja, čak i NAKON umivanja !
Babylove su oko 3 KM dok su ove AntiAkne oko 4 - 5KM, tako nešto. 
Nemojte zamjeriti što ne znam baš sve cijene napamet :D

  
Idemo dalje ... Alverde Peeling perle . 
Recenzirala sam, ne valja, jedva sam potrošila. Nula poena !
Cijene se ne sjećam, oko 3 - 4 KM .


Flormar topcoat ! Najbolji topcoat koji sam ikad probala.
11 ml laka za 1,5KM koji se ne zgušnjava i evo vidite, potrošila sam ga skoro pa do kraja . Ovo što je ostalo je zeznuto uhvatiti četkicom . Iako sam do prije 10ak dana imala akrilne nokte, redovno sam stavljala topcoat i nastavljam sad na kratkim noktićima. Super se sjaji i dovoljno dugo traje s obzirom na cijenu.
Preporučujem !


Noćne kreme.

Obe recenzirane .
Olayom nisam zadovoljna, već sam to pisala dok me ova Anew ODUŠEVILA . Sve što obećavaju u katalogu, ova krema uradi i više od toga. Ujutro baš izgledate svježije, odmornije . Jedva čekam full size pakovanje ove Avonove kreme koju planiram kupovati  dok god ne budem imala kakve kontra efekte ili dok je se moje lice ne zasiti . Preporučujem :)
Olay sam kupila zajedno sa toniranom kremom, ne sjećam se cijene, čini mi se bila neka akcija a Avon Anew košta 31 KM, regularna cijena . Nemojte da vas to odbije, oni uvijek imaju akcije :D


Prazna boca Bojaninog šampona ! 
Linkala sam vam taj post da vidite kako se pravi.
 Stvarno ga koristim godinama, napravim pauzu s vremena na vrijeme
 ( baš ovih dana koristim Balea šampon za dubinsko pranje ) ali ću ga opet napraviti kroz mjesec,
 eventualno dva . Trebaće vam oko 15ak maraka za sve sastojke :)

Babylove kupka od glave do pete. Druga boca mi je pri kraju i kupiću ga opet. Ustvari, dok ga god budu proizvodili kupovaću ga i neću nikakav drugi gel za tuširanje :D

Blag je, ne isušuje mi kožu i super miriše - gdje ćeš bolje ??
( napomena : Ja nisam kids fan, doduše, ne volim ih ni vidjeti ni čuti ali obožavam koristiti baby proizvode. Kako reče drug sa faxa neki dan :
-  " Zgrožavam se nad proizvodima za djecu " 
reko :
- " I ja se zgrožavam nad djecom pa šta ??! " )

E da, i cijena za 500 ml je oko 6 KM . 


Nesura flasteri za mitisere . Voodoo Blonde ih je recenzirala pa sam zbog toga i kupila ali mene nisu oduševili, zato ih nisam recenzirala na blogu. Puno su mi bolji Balea flasteri, više mi skinu a i dostupni su skoro na svakom ćošku za razliku od ovih koje morate čekati . Ja sam ih kupila na Ebayu ali ne mogu sad da nađem od kojeg sellera jer ga nema u prošlim transakcijama :S
Bili su oko 4 - 5 $, odrade posao ali ništa spektakularno .



Balea Sensitive . Najbolji dezodorans koji sam ikad isprobala .
A vjerujte, ja sam probala SVAKI MOGUĆI DOSTUPNI . Od onog od 2 KM pa do Vichy roll - ona od po 30 KM. To je posebna tema o kojoj uskoro planiram pisati .
Veliki plus ovom je što ne iritira kožu i ne pecka a meni je to posebno bitno jer  još liječim hiperhidrozu. 
Ako je to ikako i moguće izlječiti :(

Cijena je 3 markice :D


Taft lak za kosu, extra jaki . 
Ništa posebno, za cijenu od 7KM mogao bi više da drži. 
Puno je bolji Balein lak za kosu a duplo jeftiniji :)


I jedan totalno random proizvod, Denkmit osvježivač prostora sa mirisom vanilije :D
Treća boca . Dostupan u DMu i cijena mu je 3KM. Ja ovaj obožavam, stalno ga kupujem .
Inače volim miris vanilije iako je ne volim u hrani ...


Ovo sam ja trošila u zadnje vrijeme ... Jeste možda probale nešto od ovoga ?
Podsjećam vas da me pratite na Facebooku, biće puno zanimljivih igrica u budućnosti a uskoro pripremam
i jedan super, super internacionalni giveaway.


:)

You Might Also Like

53 komentari