Avon Clearskin proffesional - Daily Correcting lotion

29.5.13

U jednom od prethodnih postova sam vam pisala o pilingu iz Avonove Clearskin proffesional linije ...

Ovaj put vam pišem o losionu iz iste linije . 
Iako meni ovo nije losion, ni krema već prije serum, koristiću izraz koji piše na samom proizvodu .

Losion je namijenjen zreloj, problematičnoj koži te je na bazi salicilne kiseline a sadrži i AHA kiseline koji bi trebale pomagati u liječenju bubuljica a kako AHA kiseline djeluju i kao blagi piling na koži, u teoriji bi to značilo i da otklanja sitne ožiljke . Teorija je jedno, a praksa drugo .

Losion dolazi u sivoj, plastičnoj bočici sa nepraktičnom pumpicom koja uvijek ispusti previše proizvoda i šprica na sve strane . Neka poklopca, kutija nema zaštite tako da je neko i prije vas mogao da se namaže. Ne kažem da jeste, ali moguće je . Siva je i ne možete biti sigurni koliko vam je proizvoda ostalo čak ni na direktnoj sunčevoj svjetlosti . Redovna cijena proizvoda je 17KM ali u trenutnom katalogu je 12,9KM .





Kao i uvijek kad kupim neki proizvod pročitam samo uputstvo na kutiji, bočici . 
Sastojke ne čitam jer se u iste ne razumijem ali jako dobro znam za šta je salicilna kiselina i AHA kiseline.
Čim sam vidjela da su AHA znala sam da nije preporučljivo da koristim ovo kao dnevnu verziju već samo naveče a da mi preko dana treba i jača SPF zaštita . Tako je i bilo ...

Nakon ustaljene rutine skidanja šminke, umivanja i čišćenja lica stavila sam ovaj losion .
Peklo je kao ludo . Kontam reko prvi put, nisam odavno AHA kiseline koristila, iziritirano lice itd .
Drugu noć, opet pecka . Treću, četvrtu, petu peckanje je prestalo iako je svaki put nakon nanošenja proizvoda ( a nanosila sam ga samo na problematična područja ) koža bila crvena .
Situacija se nije popravljala ali nisam ni očekivala nakon 5 dana ... Međutim, nisam očekivala ni da se pogorša . Nakon 5 dana na licu su počele da mi iskaču ogromne, potkožne, bolne bubuljice oko kojih je koža bila isušena i ljuštila se . Prestala sam nekoliko dana, ljuštenje je prestalo, bubuljice su se malo smirile i povukle pa sam odlučila da pokušam opet .
 I onda opet, isto ... totalno isušivanje i bolne bubuljice kao reakcija na losion . 

Skoro pa mjesec dana ja se tako natežem.
Iako sam čitala da proizvodi na bazi AHA kiselina djeluju na principu da " izvlače " bubuljice na površinu pa onda djeluju na iste, ja to nisam mogla podnijeti . Jednostavno, previše boli . 
Nije više stvar estetike i kako to izgleda već da nisam mogla da spavam jer ne daj Bože ako dodirnem tim dijelom jastuk, izludila bi . I odustala sam . 
 Za razliku od pilinga iz iste linije koji mi je super, ovo me totalno razbjesnilo .

Ako nekom pomaže, onda je 17KM prava sitnica . Međutim, ako kao meni, odmaže, svaka marka je previše. Ja se ne usudim isprobavati ovaj proizvod, bojim se moguće reakcije tako da stoji a ja ću se sa bubuljicama pokušati izboriti na drugi način . 
( Iako je teško boriti se protiv nemani kad imaš policistične jajnike ).


Da li je neka od vas isprobala ovaj proizvod i šta mislite o istom ?
:)



You Might Also Like

5 komentari