Catrice - Allround concealer paleta

23.5.13

U poslednje vrijeme sam u potrazi za nekim dobrim korektorom .
Kad kažem dobar mislim na jako prekrivanje i da se ne uvlači u borice ...

Isprobala sam nekoliko ali ništa to meni ne prekriva.
U potrazi sam za onim čuvenim Maybelline The Eraser al' nema šanse .
Očigledno da ga ima u dva grada u cijeloj državi -_-

I dok čekam da se pojavi Catrice Camouflage kojeg redovno nestaje u CMovima,
 morala sam kupiti ovu mini paleticu ...


Cijena je negdje oko 8 KM, već sam zaboravila :$

Kako funkcioniše ova paletica ?

Zelena - umanjuje i prekriva crvenilo
Roza - neutrališe tamne mrlje i podočnjake
Bež - prekriva nedostatke

Prvo da kažem da je sama paleta jako kremasta i lako se razmazuje. 
Nije tvrda, " ne mrvi se ", i lako se blenda .

Zeleni dio koji treba da umanjuje i neutrališe crvenilo funkcioniše na sitnim bubuljicama koje sam čačkala i čopkala pa napravila belaj . Potrebna je mala količina i ja najčešće koristim Real Techniques Detailer kist za taj posao i trudim se, ako je neka veća bubuljica, da korektorom prvo prekrijem spoljni dio a tek onda samu bubuljicu. Sva sreća pa sam postala pametnija, više ne diram bubuljice 20 minuta prije samog šminkanja već obično naveče pa nemam neke pretjerane potrebe za korištenjem ovog dijela . Ako ste se baš potrudile čopkati pa napravile crveni belaj, pomoći će ali ne čini čuda :D

Roza mi nikako ne odgovara . Em moji podočnjaci nisu tamni krugovi već one dosadne kesice, em je ovo prerozo za moj totalno topli podton. Ja ovo kad stavim ispod podočnjaka izgledam kao klaun . Toliko se to " rozilo " ističe da je prestrašno . Preskačem ovaj dio skroz, nikako mi ne odgovara . Čak ni u najmanjim količinama . Ustvari, ovo meni može biti kremasto rumenilo jer je jako pigmentovano :O

Bež u tri nijanse, od najsvjetlije koja je rozikava pa još dvije tamnije . Jako kremasto, i blendabilno ( je l' ovo novi izraz ?! ) . Najčešće kombinujem srednje tamnu i tamnu nijansu za podočnjake, veće ožiljke i u ćoškovima oko nosa. Ne prekriva Bog zna kako dobro, ali nije ni loše. Upristoji mi podočnjake pa ne budu preizraženi kao kad ne stavim korektor. Pomalo se uvlači u borice ali ne isušuje i ne traje baš dugo .



Možete koristiti prstiće ili kistiće.
Ja kombinujem  ali najbolje odradim posao sa RT kistom koji sam spomenula
al' često se desi i da prstima nanesem pa kistom utapkam i zblendam .

Ovo je paletica za djevojke koje nemaju pretjeranih problema sa kesicama ispod očiju niti bubuljice već eventualno da tu i tamo prekriju poneku diskolorizaciju ili neutrališu crvenilo a ako vam treba veće prekrivanje slobodno preskočite ... 
Neće ništa pretjerano uraditi . 
Nije skupa tako da mi nije žao što sam je kupila ali probaću i Catrice Camouflage i isto tako neću odustati od potrage za Maybellinom ( iako mi je Azra rekla da ne prekriva najbolje ja to moram probati ) .

Imate li neki prijedlog za mene ?
 Koji korektor da probama a da prekriva dobro, nije suh i ne uvlači se u borice ? Čekam komentare :D

You Might Also Like

27 komentari