Military is in ?

20.5.13

Nekako sam se snašla za prebacivanje slika i net pa evo i novog posta ... A kad smo kod toga, postova nije bilo već duže vrijeme. Imala sam neki zeznut ispit, koji sam položila, pa mi u međuvremenu stradao USB stick za net u BL pa sam putovala u SA, BG itd i hajde eto, konačno, nakon duže pauze, evo me :D


Ova majica mi je putovala više od dva mjeseca i već sam je halalila da i neće doći kad ide poštar i nosi ... Mojoj sreći nije bilo kraja. Mislim da ću nabaviti i jednu u bijeloj boji jer mi se super slaže sa hlačama, suknjicama, šorcevima pa ću je cijelo ljeto nosati . Pored ove, na Sheinside možete naći još zilion kul majica koje su savršene za ljeto . Klik, klik pa se same uvjerite .










majica - Sheinside.com
lančić - DIY
hlače - Lindex
patičice - Converse
jakna - vintage Levis
naočale - Buyincoins.com


You Might Also Like

41 komentari