Real Techniques by Samantha Chapman brushes - Travel essentials set

26.5.13

Joj ovih kilometarskih naslova :D
Na FB stranici bloga sam najavila seriju recenzija o RT kistovima / četkama koje imam ...

Ukratko, Samantha Chapman je vlogerka, blogerka, vizažistkinja, mama i šta sve ne, kako kaže na oficijalnom sajtu realtechniques.com . Inače kad priča i piše o svojim kistovima uvijek navodi to da kao make up artist zna koliko je bitno imati dobar alat i zato je stvorena serija ovih kistova . 
Kistovi su napravljeni od " taklon bristles " a ja to, drage moje, ne znam prevesti :D
Napravljeni su od 100 % sintetičke dlake, jako su mekane, brzo se peru a još brže suše ...

Ono što je još zanimljivo su boje po kojima je Sam sortirala kistove .
Kistovi sa zlatnom drškom su za savršenu podlogu, ljubičanstveni za oči,  a rozi za " perfect finish " .

Pojedinačni kistovi imaju dno drške potpuno ravno, da mogu da lako stoje dok ovi u setovima nemaju ali imaju pametno osmišljeno " pakovanje " koje može biti i stalak za kistove . 
Takođe, drška je aluminijska, lagana ali čvrsta i na svakom kistu piše naziv, za lakše snalaženje .


A sad, TRAVEL ESSENTIALS set ...
U USA su setovi dostupni po svakojakim radnjama, drogerijama i slično a ostalim smrtnicima kao što smo mi u BiH, online . I to gdje ? Ebay - preskupo !
Aliiiiii, iHerb.com nam svima pruža priliku da dođemo do kistova po pristupačnoj cijeni .
( kad smo kod toga, na iHerb, prilikom prve kupovine, možete iskoristiti kod VCT957 da dobijete popust od 5$ na potrošenih 40 $ ili 10 $ na veće narudžbe ) .
Poštarina je fiksna 4$ na narudžbe do 80, sve preko, morate birati neku od skupljih verzija kao što su DHL ili USPS. Plaćanje je direktno karticom, ne prihvataju PayPal tako da, ako se ne daj Bože, pošiljka zagubi iHerb nema ništa sa tim i nema povrata novca. Ali taj se rizik isplati kad vidite šta sve nude :)

Travel essentials košta 17,99$ 



Na drugoj fotografiji možete vidjeti kako je pametno osmišljeno pakovanje . 
Kad zatvorite možete da budete sigurne da neće prašina da pada po kistovima, možete ih držati u ladici bez da se dodiruju sa bilo čim drugim ili napraviti stalak . 


Da krenemo od zlatne, prve, odnosno
Essentials foundation brush



Ovo je kist namjenjen za nanošenje pudera . Da, može i to da radi u slučaju da nanosite podlogu sa slabim do srednjim prekrivanjem, da dobijete laganu podlogu i neki dewy finish . Poprilično je malena, što nije ništa neobično za ovaj tip kista . Iako je iskoristiv za nanošenje pudera i dobro to radi, ja ga češće koristim za nanošenje korektora ili konturiranje ( kad su u pitanju tečni i kremasti proizvodi ) . Čvrst ali ipak jako mekan kist koji se nije linjao niti puštao boju pri pranju . Brzo se pere i brzo suši .


Multi task brush





Multi task brush je roza linija, odnosno za " perfect finish " ...
Takođe, jako mekana i ne prevelika . Može se koristiti za rumenilo, bronzer a ako zaškripi, i za puder u kamenu / prahu . Jakoooo je mekana, prije svakog šminkanja uživam da " mazim " lice sa svim kistovima :D
Pri pranju se ne linja, ne pušta boju, lako i brzo se pere a i suši .
( napomena, nakon što operete velike RT kistove, " otresite " ih da 
 izađe voda do kraja, tako će biti suhi za 2 - 3 h ) .



Ovu sliku stavljam da vidite da na svakom kistu, 
sa jedne strane imate Samanthin potpis, a sa druge naziv kista .


Domed shadow brush




Sa ovim kistom imam love - hate odnos . Namjenjen je za oči, ali iskreno, meni je prevelik .
Jako je mekan ali mi za blendanje baš i  ne odgovara . Jedino  kad ujutro žurim negdje pa onda
 nanesem smeđkasto sjenilo za dvije - tri nijanse tamnije nego što mi je ten i onda sa ovim kistom ga
izblendam preko cijelog pregiba kapka . To je ustvari samo da malo podignem izgled oka . 
Znači samo za to mogu da ga koristim, ako hoću nešto detaljnije da uradim trebaju mi manji kistovi .
Ali eto, nije baš da stoji . Ono za šta još nije loš je konturiranje nosa . Ja to radim samo ako mi je dosadno pa se igram sa jakim kontrastima svijetlo -  tamno a u svakodnevnom šminkanju i ne baš .
Vidjela sam ga neke cure koriste za korektor, vala i nije najpametniji potez .



Slika kista na dlanu, orijentacije radi .

Jako kvalitetan set koji opravdava cijenu . 
Možete ih koristiti onako kako vama najviše odgovara a ne samo kako piše .
Mekani, čvrsti, lagani . Peru se i suše jako brzo, ne linjaju, mekani .. 
maaah, naprosto savršeni ! Jedina mana je dostupnost . 
Ako niste spremni da rizikujete sa iHerbom tu je i skuplji Ebay ili neki UK sajtovi
a ako imate nekog u USA pa da vam donese, to je još i najbolja opcija .
Ja sam bila skeptična oko toga da li će ili neće stići, ali jesu i to nakon 20 dana .
Uredno spakovani sa poklon kesicom čaja . IHerb uvijek ubaci neku sitnicu ;)

I da, jedino mi se na kistiću za oči izbrisao naziv i Samanthin potpis, valjda od stalnog vađenja i stavljanja i provlačenje kroz gumice na pakovanju. Al' samo na tom kistu, nijednom drugom :)

Toliko ih volim da sam odlučila da kupim sve postojeće, a neke čak i poduplam, zlu ne trebalo :P
Ako imate ovaj set zanima me vaše mišljenje a ako nemate, šta mislite ? Hoćete ih nabaviti :) ?

You Might Also Like

23 komentari