Boy ?!

24.6.13

Ja ne znam kako vi funkcionišete na vrućinama ali ja ljeto ne volim .
Nikad nisam i nikad neću !

A kad na 38°C dodate zilion obaveza 
ne može nego promašaj !

Imala sam outfit u glavi koji je ostvari samo na normalnih 20 stepeni . 
Pa još jedan, pa još jedan, pa još jedan ... I završih u farmerkama i majici .
Tako to obično ide . U farmerkama se, naravno, kuham ali ono malo haljina koje imam
su u SM a neke još trebaju da dođu pa da krenu ka BL  .
Što se starki tiče, u njima mi nikad vruće nije .
Slike su loše, outfit ništa posebno ali u nedostatku vremena za slikanje i recenzije
biće ovo ... Imajte srca, ipak je prevruće a ni ispiti i posao nisu nešto što olakšava.







Kao što videte, nema ćoška na Kastelu a da nisam zavirila u potrazi za hladom ili barem da puhne kakav vjetrić. Al' ništa ... Taj dan nisam pala u nesvijest ali sledeći već jesam .

majica - Sheinside.com
farmerke - ZARA
 ( a toliko su stare da se vidi na njima )
patike - Converse, Office shoes
torba - Bershka
( laptop torba, odlična kad nosim knjige, i kojekakve papire )
lančić - Romwe
naočale - fake RayBan, Buyincoins

Big ass - moje, ne bi preporučila  :D

I zvijezda dana


Pingo <3!

You Might Also Like

24 komentari