HVALA !

18.6.13

Drage moje žemske, a i muškarci ako ima koji da me prati ( al' sumnjam ) ...

Ako me pratite na FB stranici, a nadam se da DA onda znate da sam vam rekla povodom blogorođendana cijeli mjesec poklanjati neke sitnice i puno mi je to bolja opcija jer tako imam priliku nagraditi više cura ...
Blogorođendan, a ujedno i moj rođendan u petak 21.06 ću proslaviti radno i uz knjigu .

Ispiti su me stisli sa svih strana, ne znam gdje udaram . A na pomolu su i neke poslovne obaveze koje su se malo odrazile na blog ali ću se iskreno potruditi da to više ne bude tako .
 Imam u planu da uozbiljim cijelu situaciju sa vođenjem bloga, 
da podignem ovo na neki novi nivo i posvetim puno više pažnje nego do sad. 

Uskoro će biti recenzije na blogu kao i outfit postovi a na FB stranici ću vas uvijek nagrađivati tako da preporučujem da pratite. Biće tu svašta nešto novo i zanimljivo ... 
Zato, držite fige da položim ove ispite pa uživamo zajedno u ostatku ljeta . 

Blog je danas prešao 80.000 posjeta i kome je malo, neka je, ja sam i više nego sretna i zadovoljna i pišem ovaj post da vam se zahvalim na svakom kliku i komentaru koji ste mi ostavili .
Nisam nikad ni mislila da ću uopšte biti nekom zanimljiva za čitanje .


HVALA VAM PUNO !
Ostanite i dalje uz My piece of the world 
jer ćemo se družiti uz recenzije, outfit postove, poneki random post i definitivno nagrađivanje .
Jer, znate ono SITNICE ŽIVOT ZNAČE !


Ljubim vas :*

You Might Also Like

15 komentari