Avon MEGA EFFECTS maskara

23.7.13

Vjerovatno već neko vrijeme očekujete recenziju ove maskare jer samo što nije počela iskakati iz pašteta.
Naravno da neću da recenziram nešto nakon 3 korištenja jer to nije recenzija nego PR članak...

Većinu proizvoda isprobam, izmučim i tek onda tipkam vama pa ako je dobro, onda je baš dobro a ako nije, savjetujem da zaobilazite u širokom luku. 

Sve je počelo ovako...


Na moju adresu je stigla zanimljiva maskara sa sve uputstvom za korištenje.
Ne, nisam mislila da je lak niti bilo šta drugo kad sam dobila, pa valjda znam da čitam da piše MASKARA!

Avon se potrudio da odštampa i kako ustvari da je koristite..


Da vam kažem, nije za baciti. Ja bi to počupala da nisam gledala kako da otvorim.
Yap, seljanka.

Nego da pređemo na samu maskaru koja još nije u prodaji pa vam ne mogu reći cijenu a nisam obavještena koliko će da košta. Znam da Avon ima zanimljivu akciju u kojoj poklanjaju 100 maskara za isprobavanje
pa ako niste, javite im se na mail :)

U nestandardnom pakovanju ćete dobiti 9ml proizvoda koji ostaje dobar do 3 mjeseca nakon otvaranja.
Moje skromno mišljenje je i više s obzirom na kvalitet i način pakovanja.
Plastika je jako čvrsta sa zanimljivim mehanizmom otvaranja i izvlačenja maskare van, kao što vidite na slici iznad. Naravno da je neobičnije od bilo koje maskare koju ste do sad koristile :)




Samim izvlačenjem maskare, na gumenoj četkici ostaje taman onoliko proizvoda koliko treba.
Sav višak je unutra a potrebno vani. Četkica nije velika da zahvati sve trepavice, ma koliko sitne oči imale ali isto tako nije ni premala pa da nanosite slojeve na jednu po jednu :D

Međutim, nemojte misliti da je lako. Ja se šminkam 7 godina i ova maskara mi zadaje muke
Malena je, ne leži fino u ruci a naročito jer smo se godinama navikle na standardni oblik koji nas je razmazio.




Ne znam sad kako da se izjasnim, ali hajde, reći ću da ima "pokretni zglob" koji vam omgućava namještanje četkice te da same odlučite pod kojim uglom vam najviše odgovara da nanosite maskaru.
Ja sam se prva 3 puta umazala do čela, a crna kakva i jeste, nema nego miclerka i umivanje što nas dovodi do toga, kako se ponaša na trepavicama nakon što je nanesete.
Još da spomenem kad je riječ o nanošenju da se suši brže nego ostale maskare, za dva sloja ili više će trebati dosta prakse i ako imate sitnije ručice možda se malo bolje snađete sa njom.
Lakše će vam biti da je koristite sa uvijačem za trepavice zbog samog oblika.
Uz Loreal podlogu izdržala je cijeli dan bez da mi trepuške padnu, sama i ne baš. Ne trusi se, ali se preslikava. Naročito ako je stavite na donje trepavice, nakon par sati panda look je zagarantovan.

Lako se skida, nema mučenja i ne pecka za oči niti izaziva bilo kakve druge kontra efekte.
Ono što ja nisam primjetila je taj volumen, Ustvari, nikakav volumen. Sa mojim trepavicama je bila super drugarica za stvaranje natural looka kad bi htjela naglasiti samo svoje trepavice i da dodatno pocrne, jer je ovo black da blekastije ne može. Sve u svemu, družimo se već neko vrijeme, i dalje posežem najčešće za njom jer u poslednje vrijeme se ne šminkam pretjerano već podloga, malo maskarice, obavezni bronzer i highlighter i to je to. Mislim da ću ostati vjerna klasičnim maskarama jer ove revolucionarne i nisu za mene.


Privlači li vas da isprobate ovo malo čudo?
:)

You Might Also Like

39 komentari