Max Factor Wild kolekcija : maskara

5.7.13


Ishitrene kupovine me najčešće skupo koštaju. Ne da sam dala previše para već me toliko razočaraju da poželim da neki brend zaobilazim dok sam živa. Dok su me poslednji Max Factor noviteti oduševljavali i postali za kratko vrijeme moj HG  ( FF 3u1 puder i Clump defy maskara ) ova maskara iz Wild kolekcije je razočarenje godine. Nisam navikla da Max Factor ima loše maskare, svaka koju sam kupila je bila, ako ne savršena onda barem dobra.
Prije 10ak dana u pregledavanju polica i noviteta vidim da su u CMu sniženja na dosta toga pa između ostalog i neke mf Masterpiece maskare za koje znam da su bile dobre pa sam kontala da kupim pored toga što imam 10 drugih i između ostalog najsavršeniju ikad, Clump defy i u tom mi se nađe Max Factor cura da kaže kako je ova maskara nova i super i bla bla. Vidim da nema pojma o tome šta govori već je tu da uvali a i ja budala znam ja da je novo, nisam guglala a jeftina, 10ak KM. Al'daj... Vidjela sam ja već po obliku izložbene četkice da mi neće odgovarati.

Za 10ak KM dobijete 11ml proizvoda pakovanog u čvrstu plastičnu tubicu, deblju nego što je većina MF maskara, neon zelen boje. Pozitivno je što je imaju papirić na dijelu gdje se maskara otvara pa možete znati ako je potrgan da je to neko prije vas čaprkao. Obećava extra volumen, wild i tako to . Ma malo sutra ! :D







Četkica je debela, čekinjasta, izvijena, nije klasično ravno ni klasično zakrivljena već nešto niđe veze. Ne volim da se kvare dobre stvari. Grlo bočice je preširoko, toliko puno maskare izađe van na četkici da sam skidala sa maramicom da bi mogla da približim očima. Samim tim, jako je neuredno jer kad vraćate četkicu ostaje trag sa strane a i previše se izvuče van da bi se fino nanosilo na trepavice. Oblik četkice mi ne odgovara ni sa uvijačem ni bez. Prevelika je, nezgodna i ne može da fino „ legne“ uz trepuške da ih izvučete a na to sve pretjerano puno proizvoda kvari sve. Od volumena nisam dobila ni V jer nisam mogla da izvlačim trepavice ogromnom, neurednom četkicom. Nakon par pokušaja, uspjela sam doći do toga da više maskare završi na kapcima nego na trepavicama. Kao da se šminkam prvi put u životu. Niti produži, ni volumen, ništa. Pored kul boje pakovanja pozitivno je još da se, ako je uspijete nanijeti ne trusi  a inače sve ostalo je loše. 
Dodavanjem slojeva trepavice se lijepe i ne možete ih fino definisati. 
Sve u svemu, toliki promašaj Max Factora. Kreator ove maskare kao da nije ni prošao pored Clump defy ili bilo koje druge Masterpiece ili 2000 calorie. 
Da nisu nekakvu djecu pozapošljavali ?
Žao mi je što sam probala, ne vjerujem da će biti iskoristiva, samo će da propadne. Sreća u nesreći je što ne košta previše.

Jeste probale ovu maskaru ? Šta vi mislite o njoj ?

You Might Also Like

26 komentari