Schwarzkopf COLOR MASK farba za kosu

26.7.13

Nakon isprobavanja Perfect Mousse i Color šejka mogu da zaključim da naprosto obožavam Perfect Mousse i da je to moja HG farba za kosu.
(dok ne izbace nešto novo i ja poletim kupiti).


Iako sam planirala korak po korak slikati sve, opet sa zbrzala farbanje  i imam lošije slike.
Schwarzkopf je nedavno izbacio na tržište novi oblik farbe za kosu koji bi trebao da bude jednostavan za nanošenje,  u vidu maske za kosu i slično. Pored ovih pjenastih boja, trebalo nam je i ovo ali eto...

Regularna cijena proizvoda u CMu košta 14,95KM a ja sam na akciji, uz CM club karticu izvodjila 9,95KM za ovu glupost. Što glupost? Jer nije jednostavno za nanošenje. Tačka.

Nisam se farbala 3- 4 mjeseca i mislila sam da krenem u akciju puštanja da moja prirodna boja u potpunosti izraste ali nema šanse. Morala sam se ofarbati. Kupila sam nijansu 600, odno LIGHT BROWN da bi bila što približnija mojoj prirodnoj boji jer u poslednje vrijeme sve manje i manje imama živaca za farbanje izrasta svakih 15ak dana pa mi treba nešto približno prirodnoj boji da razlika ne bi bila prevelika.


- boja za kosu
- " razvijaač" boje
- maska za kosu
- rukavice

Kako uopđte prevesti "color developer" ? Hmh...
Nego, da krenemo...

Naravno, na pretodno neopranu kosu se nanosi, kao i svaka druga farba.
Kad otvorite ovu rozu kutiju ćeka vas neka čudna emulzija koja jako ugodno miriše.


Lijepo sve to otvorite i krenete mućkati.


Mućkajte otprilike minutu, dvije, da bi se sve fino sjedinilo.
Na kraju to izgleda kao nešto što bi se moglo pojesti.

Čak i miriše tako, međutim, nemojte da vas početni miris zavara. U procesu farbanja, tamo negdje pred sami kraj sam odlučila da prebacim svu kosu naprijed, zabacim glavu i farbam, međutim, toliko je farba djelovala na oči da su mi krenule suze. Ono što moram naglasiti da rukavice koje dobijete su super ali samo nanošenje nije ni lako, ni jednostavno jer u principu dobijete klasičnu farbu. Nije kao pjena pa da špricnete na dlanove pa polako već grabite iz ove kutije. Kutija je jako malena, i ipak mi je trebala četka da bi sve pokupila i nanijela na kosu a i dugi nokti nisu od pomoći. 
Lako nanošenje poput maske za kosu?
I don't think so!

Rukama, prstima se ne može ništa postići jer je previše vodenasto i bježi pa je nanošenje samim tim otežano. Miris je, nakon što odstoji par minuta nepodnošljivo jak i tjera suze na oči.Količina je dovoljna za kosu do ramena, kontam da sam negdje omašila sa naanošenjem ali ne vidim na ogledalu. Definitvno nije farba koju preporučujem za DIY farbanje kod kuće. Što se tiče trajnosti, o tome ću vas naknadno obavjestiti, za sad mogu reći da se ne ispira pranjem onako da vam uprlja peškir već skoro i da ne ostavlja tragove.
Nakon farbanja, obavezno iskoristite savršenu masku za kosu koju dobijete jer ništa ljepše dugo nisam probala. Kosa svilenkasta, mekana, lako se češlja, miriše, aaah <3!

Neću je više kupovati i naročito nikad ne bi dala 15KM plus moram cimati nekog da me farba jer sama ne mogu. Bolje je dodati još par maraka pa kupiti Keune boje, ako već imate nekog pri ruci da pomaaže ili već spomenutu Perfect Mousse ako se radije same farbate.

Krajnji rezultat je...



You Might Also Like

20 komentari