Eveline Sun protection face cream SPF30

24.8.13

Najavila sam dosta recenzija na FB stranici bloga 
pa ću se potruditi da u naredna 3 - 4 dana sve to odradim.

Mene ili nema, ili sam tu svaki dan.

Na more sam trebala krenuti u 4h ujutro a sjetila sam se da nemam kreme kojom bi štitila lice
nekad naveče oko 22h. DMa nemam, u CMu ništa zanimljivo i onoda u sasvim ŽNJ marketu nađem ovu  Eveline za 7,5KM. K'o kroz maglu sam se sjetila da sam naletila na neku recenziju pomenute i da nije bila loša. Utrpam u korpu, platim i krenem... kontam, sve je bolje nego da sam bez zaštite a vala sa puderom nisam planirala na plažu ( jer trenutno kao zaštitu  koristim Shiseido Sun protection ).

Krema dolazi u pakovanju od 50ml, cijenu sam već spomenula.
Standardna tubica bez dodatne zaštitne folije na samom vrhu tubice, ali dobro...



Sama tekstura kreme je srednje gusta, na prvu izgleda  masno ali kad se nanese na lice
upije se jako brzo i ostavlja blagi mat završetak... Barem neko vrijeme.

Miris mi je grozan.
Odvratno umjetan, nema onaj klasični miris proizvoda za zaštitu od sunca već
mi smrdi nekako plastično i sladunjavo u isto vrijeme i dugo se zadržava na  licu, nikako da ode.
Krema ne ostavlja masni, film na licu, doduše,
 primjetićete nakon što potamnite malo,
ako je nanesete da ipak ostavlja pomalo bjeli trag na licu. 


"Za osjetljivu kožu i kožu sklonu alergijama" mi para i uši i oči nakon korištenja samo 4 dana.
Ljudi, žene, cure ili kako već da vam se obratim,
AKO IKAD BUDETE IMALE ŽELJU DA DOBIJETE KOMEDONE PO CIJELOM LICU,
ja vam poklanjam ovu kremu.
Ne da mi je izazvala komedone već belaj na licu koji, evo još uvijek, saniram.
U životu mi bubuljice i komedoni nisu bili na nosu, oko nosa, ispod očiju i slično dok se
ovim s**njem nisam namazala.
Na svu muku sa cistama i hormonima koji divljaju još i ovo čudo koje je začepilo svaku postojeću poru. Jedino rendom da se pilingujem da se ovog čuda iz pora kotarišem.

Strahota!
Neće mi zadugo pasti napamet da lice mažem bilo čim osim Avene kozmetikom.
Fkt, izazvala mi je strašno začepljenje pora što je rezultiralo komedonima a koji su rezultirali strašnim potkožnim bubuljicama :(

Moje iskrene preporuke da ovo zaobiđete i dodate još 10ak KM pa kupite Avene Rflexe Solaire kremicu sa zaštitnim faktorom ili makar onaj DMov fluid o kojem sam čitala da je OK i barem nije komedogen.

Naglasiću da je moguće da odgovara nekom 
ko nije osjetljiv na komedogene sastojke mada mislim da je takvih jako malo, 
ti otrovi se uvlače u bilo čije pore i stvaraju nered.

Da li je neko od vas isprobao kremu i kakva su vam iskustva?

You Might Also Like

24 komentari