7 smrtnih grijeha & 7 random facts

19.9.13

Cure na FB grupi su predložile da pišemo "50 random facts" ili 7 smrtnih grijeha.

50 mi je previše pa sam odličila uraditi isto što i Dženana a to je ukombinovati i jedno i drugo.


POHLEPA - Najjeftiniji i najskuplji proizvod
- Ne znam ulaze li parfemi u ovo. Ako da, Versace Crystal Noir (najdraži parfem). Ako ne, onda Shiseido puder. Najjeftiniji su mi lakovi i to Flormar koji kupujem u shopu za 1,5KM


BIJES - Sa kojim proizvodom imate love/hate odnos
- Deborah maskare. Sve do jedne! Obožavam efekat koji pružaju ali se namučim dok nanesem
da mi se trepavice ne slijepe.

PROŽDRLJIVOST - Najukusniji kozmetički proizvod
- Schauma dječiji šamponi :D 
Ne znam sjećate li se vi ovoga ali svako pranje kose je značilo da se jedva suzdržim da ne popijem.

LIJENOST - Koji proizvod zanemarujete
- Kreme za ruke. Nikad, ali nikad ne mažem ruke. Ni zimi. Ustvari uopšte nemam neku
kremu za ruke...

PONOS - Koji proizvod vam daje najviše samopouzdanja
- Bilo koji puder sa srednjim do jakim prekrivanjem. I kad mi je kosa dobra.
Ako je frizura po volji mogu svijet osvojiti.

POŽUDA -  Koja vam se osobina najviše sviđa kod suprotnog pola
Kako je ovo povezano sa kozmetikom? :D
Ali evo... da me nasmije. Ustvari crni humor ili kako bi moja drugaricaa rekla
"spuštam kriterij, samo da je normalan". 

ZAVIST - Stvari koje bi voljeli dobiti na poklon
- Pa ovo je pitanje za poseban post :D 
Estee Lauder DW, zalihe Crystal Noira i Naomi Campbell parfema... Treba mi i novi aparat, kontam da bi mi super došao NikonD90. Jedan MK sat ću dobiti ali ošmekala sam makar još 3 koja bi... i tako, odvede mene pohlepa u pogrešnu stranu, haha.

RANDOM FACTS


- Uvijek ovo radim. I uvijek se zajebem, naravno!

- Nekad mi se čini da ne bi mogla funkcionisati bez najbolje prijateljice. Ali nikako.

- Kad mi neko kaže "Šta misliš? Al' iskreno?" ja ga baš bubnem iskreno, ono, iz dna duše.
I vazda govorim ljudima da me ne pitaju tako nešto osim ako nisu spremni na najgore.
Ja ne ćutim. Rijetko kad okolišam i koristim suptilnost. Kod mene je hop glava!
Al' zato mirno spavam...

- Peglam donje rublje. Tačka.

- Totalno sam "moš kol'ko hoš al' neš dokle hoš" fazonu. 
Svašta tolerišem ali kad te prekrižim postaješ vazduh.

- Najvolim Acu Pejovića!

- Nemam crveni ruž, nikaad nisam imala niti ga stavljala.
Općenito ne volim uževe jer nekako ističu zube kad se smijem a zubi mi nisu fini i ne volim ih



Aaaaa, kad prije kraj?! A taman sam se raspisala...


You Might Also Like

24 komentari