Autumn wishlist

23.9.13

U nedostatku vremena za slikanje i recenziranje, a da ne bi na blogu bila preduga pauza u postovima, 
odlučila sam i ja da sastavim wishlist za jesen/zimu.

Vidim da je dosta blogerica to uradilo...
Sa prethodne wishliste sam prekrižila sve osim Effeclara jer sam našla nešto jače da koristim
i kistova koji nikako da dođu na red pa su oni opet sastavni dio i ove liste želja.

Ne znam više koliko trubim da želim ovaj puder 
i isto toliko puta ja potrošim pare i kupim nešto lijevo. 
Definitivno, ali de-fi-ni-ti-vno sledeća kupovina pudera mora da bude
Estee Lauder Double Wear



Isprobala i shvatila da je savršeno i da mi ovu zimu baš treba...
Dior Hydraaction gel sorbet



Probala i shvatila,
JA u bočici!
Lolita Lempicka, savršenstvo od parfema.
Mogla bi da mirišem ovako do kraja života!


Kako bi rekla moja mama, čupavac :D
Mjerkam već par dana i prevagnulo je da će biti moj...

Možete da ih obožavate ili prezirete.
Ja sam u prvoj skupini.
Bucke u svim oblicima i veličinama, obične ili krznene, kakve god.
Ove zime, ili bolje rečeno oviih dana, naručujem...



Bezobrazno skupe ali savršene, Hunter boots.
Ili ću da pljunem lovu za oriđiđi gumenjake ili nađem adekvatnu zamjenu, o tome još uvijek razmišljam...




Last but not least, gospodinčić MK5659 koji 
ću uskoro dobiti... Makar se nadam da neće biti "obećanje ludom radovanje" :P




I to je otprilike to...
Sve ostalo nekako ili imam pa ne moram novo da kupujem, 
kao što je zimska jakna ili sam već kupila i potrajaće kao što su dnevne i tretmanske kremice.
Šta je na vašoj listi ove jeseni?

:)

You Might Also Like

48 komentari