Ljepota je u tebi

11.9.13

Prije, ne znam ni ja koliko dana, Šejla iz Avona se javila sa super idejom da se blogerke takmiče
tako što će da snime tutorijale koristeći Avon proizvode, ona da lijepo uploada na zvaničnu Avon BiH stranicu i da se malo igramo :)

Meni se odmah svidjela ideja, svakako sam planirala pokušati snimati video, to je bio samo povod.
Prvi video koji sam snimila je bio skroz dobar, međutim, snimljen naopačke u ludom formatu koji nije mogao ni da se obradi ni pošalje dalje. I onda mi ostane par sati da snimim, editujem i pošaljem. 
A a ne spominjem kako su i ispiti ovih dana :D
Ustvari, ispit je bio taj dan i šminkala sam se i snimala sat vremena prije.

Pala sam.
Ako nekog zanima :P

Negooo, danas su svi ti tutorijali osvanuli na 
pa ako vam se sviđa ono što sam ja smutila, lajkajte.

Inače, kačim video i ovdje a tamo lajkajte...


You Might Also Like

16 komentari