Max Factor - top 5 proizvoda!

15.9.13

Prva maskara koju sam kupila je bila Max Factor 2000 calorie, curved brush.
I tu počinje ljubav prema MF kozmetici...
Probala sam različite pudere, olovke, ruževe, lakove i šta sve ne...

I dalje koristim Max Factor i eto odakle ideja za ovaj post.
Predstaviću vam TOP 5 proizvoda koje sam koristila, koristim i koristiću i dalje.
Neke koristim od kako se šminkam a neki su se pojavili nedavno i već ih volim i ne mislim mijenjati.

Pa da krenemo...

Max Factor FF 3u1 puder 


O ovom puderu sam pisala ovdje i opet sam ga kupila prije 2dana.
Ovo je jednostavno puder koji moram imati kod sebe, pored svih ostalih, jednostavno moram :D

Nekako sam u fazonu kad kupim novi, razočaram se, stavim MF FF i popravim sebi dan, haha!
Odličan omjer cijene i količine, super staklena bočica, oke nijanse, postojanost i najdraže mi prekrivanje.
Jedan, dva ili tri sloja bez cakey izgleda. Nije mi čepio pore niti izazivao komedone (isprobano na čelu jer na bradi uvijek imam bubuljice zbog policističnih jajnika). Oke trajnost, matiranje... jednostavno, za 25KM ovo je najbolji puder koji sam uspjela pronaći.
Da, isprobavam uvijek nešto drugo ali ovo je spas ako ostalo zakaže.

Pan stick



Nikad mi nije palo na pamet da ovo koristim kao podlogu za cijelo lice.
Ovo je korektor i tako će mi uvijek ostati. Ustvari, slagala sam, pokušala sam jednom da nanesem na cijelo lice i izgledala kao one cure kojima se svi smiju jer izgledaju kao da su puder troljale lopatom.
Fasadira lice. Ali momentalno!
Kao podloga  ne, kao korektor, go fot it. Od podočnjaka, ožiljaka i bubuljica.
Težak jeste i nije nešto što bi preporučila za svaki dan ali ako možete sebi da ga priuštite "za ponekad"
definitivno to uadite. Zamjerku imam na suhu strukturu koja, nepažljivim nanošenjem zbilja ružno izgleda.
Ovo nije proizvod koji ćete u slojevima nabacivati na bubuljice ili ožiljke jer time pravite samo gore.
Kao idealna kombinacija se pokazala jedna no name četkica, kupljena ne znam gdje i sva se raspada, od sintetičke dlake i sa njom najbolje nanesem i prekrijem ono što već želim.


Creme puff
Ovo je moj prvi kompaktni, odnosno puder u kamenu.
Probala sam ga u drugom srednje i zaključila da je nešto što moram imati.
Recenziju nisam radila, očekujte je uskoro, kroz 2 - 3 dana samo da uhvatim vremena da poslikam
jer sam u frci već par dana...
Neću vam više otkrivati jer ću uskoro tipkati recenziju.

Maskara 2000 calorie (curved brush) i Clump defy





2000 calorie je bila moja prva maskara i od tog dana je uvijek tu negdje. Jednostavno, isprobala sam
more maskara, neke voljela više, neke manje ali ova je uvijek ostajala.
Uvijek je možete naći negdje u nekom neseseru, ladici ili gdje se sve krije šminka.
Pisala sam o njoj u ovom postu.

O Clump defy sam takođe pisala u ovom postu i jednostavno ne mogu da je dovoljno nahvalim.
Ovo je maskara broj jedan i radi apsolutno sve što mi treba. Uvijek je imam i koristiću je sve dok postoji.

Kohl olovke


Sve nijanse!
Od crne i smeđe koje su savršene za waterline i dramatičniji look pa do bijele i nude verzije
od koje će oči automatski da vam ožive. Kremaste ali ne previše, dugotrajne, ne štete očima, sa svijetljim nijansama kao da dodate 8h sna očima... Nisam im našla adekvatnu zamjenu, naročito za  bijelu ali i njihova je cijena, čini mi se, oko 10ak KM što je sasvim oke obzirom kakav posao rade i koliko traju.


I to bi bilo to od MF proizvoda koje koristim već dugo i jako volim.
Jeste probale nešto od ovog, sviđa li vam se i ako ne, mislite li možda isprobavati? :)


You Might Also Like

49 komentari