Who run the world?!

10.9.13

GIRLS :D

Smišljala sam naziv posta i uleti mi ova pjesma
i eto, savršeno. Ja bi samo dodala da žene vladaju svijetom
ali u pravim cipelama.

Ideja za ovaj outfit je bila da u istooj crnoj haljini i jakni samo sa različitim
cipelama i torbama predstavim dnevnu i večernju varijantu ali se slikanje
"otelo kontroli" pa smo se više smijale i zezale...

Iako na fotografijama izgledam ozbiljno, vjerujte, samo izgledam :P

Inače Kitten baletanke i Blink štikle su nova kolekcija koju možete pronaći
u Office shoes radnjama kao i na online shopu. Ono što možete iskoristiti je i dodatnih 5% popusta na bilo koju kupovinu ako u Office shoes radnjama ispunitte letak sa svojim podacima i brojem telefona.
Pored tog popusta,  na taj način se prijavljujete i odobravate da vam Office shoes, s vremena na vrijeme, 
šalje obavještenja o novim kolekcijama, sniženjima, akcijaama i slično...


Baletanke -  Kitten Office Shoes
Štikle - Blink Office shoes












Moja večernja verzija je podrazumjeva  ovu malu, crnu haljinu koja je sa TheFashionNinja.com
i Blink cipele te transparentnu torbicu sa crnim, kožnim detaljima koju izrađuje Mali Svijet Mašte.
Tu je i kožna jakna iz New Yorkera (obožavam je  ali kao i većina drugih stvari i ona mi je velika jer nikad ne znam da uzmem odgovarajuću veličinu).

Transparentna torba i nakit - Mali Svijet Mašte
Dnevna verzija sa malom crnom haljinom i kožnom jaknom je svedenija jer ne podrazumjeva nakit i naravno, u igri su baletanke i velika torba... Vjerujem da ne postoji žena koja dnevne obaveze može da obavlja i sve nosi u maloj torbi :))





velika torba - Dresslink.com


I opet fotografija koja nije ciljano rađena za post već nastala skroz spontano
ali znam da ima par osoba koje bi me ubile (doslovno) ako ne stavim, evo... 
Reći ćemo da je i ovo "behind the scene" :D


Toliko od mene :) možete očekivati kraću pauzu što se tiče outfit postova... sad slijede recenzije jer nakupilo se svašta nešto i krajnje je vrijeme da to odradim :)

You Might Also Like

39 komentari