Empties

9.10.13

Još uvijek ne vjerujem, ali da, ja sam četvrta godina!
Stres me dotukao poslednja dva mjeseca, evo sad me sve stiglo pa bolujem...
Od grlobolje i temperature preko glavobolje pa do toga da se raspadam u svakom mogućem smislu.
Ali, nema veze, vrijedilo je. Iako me obaveze sad neće popustiti nadam se da ću imati više vremena za postanje jer baš mi se ne sviđa što moram praviti velike pauze između postova ali šta ću, viša sila...

Na FB stranic bloga ste ste mogle igrati za jedne simpatične naušnice a dobitnicu sam objavila maloprije.
Igraćemo se još, naravno. Vrijeme je da promjenim i izgled bloga i uvedem neke nove rubrike koje dugo planiram ali to će morati pričekati barem još mjesec dana jer ne mogu sebi priuštiti da sjedim za laptopom dva dana da obavim sve što sam zamislila.

Vrijeme je za empties post koji i ne radim baš često ali evo, ovo se otprilike potrošilo u poslednje vrijeme. 
Bilo je tu i šampona i ostalih sitnica ali sam jednostavno zaboravila i bacala sam ambalaže.
Kreten :D

Pa da krenemo...


Odakle da krenem?
Ajd od čajeva :D


Čajeve OBOOOOŽAVAM! Pijem ih na litre :D doslovno, skuham litar čaja, bokal i pijuckam.
U protekla dva mjeseca sam najviše furala ove voćkaste od kojih mi cijeli stan miriše...

Cijena i Franch i TEEKANE je između 2 - 4KM.
Nekad u ove voćkaste dodam i mentu, kamilicu i baš onako mixam sve i svašta.
Jesen i zima su mi posebno dragi zbog čajev, keksića, i slično...


Memoaktiv. Saznala sam za ove kapsule na prvoj godini i od tada su mi redovno u ladici.
Ne čine čuda, nećete od njih brže ni više pamtiti ali su zbilja dobre za koncentraciju.
Možda bi mogla uraditi i neki poseban post ako vas zanima :)

A od ostalih proizvoda sa slike tu su:

Balea Sensitive deospray najomiljeniji deo ikad! Blag, super miriše, ne iritira, i baš mi odgovara obzirom da sam na terapiji koja podrazumjeva koncentrovan aluminij hlorat ovo je koliko toliko spas. Cijena je 2,95KM i ima ga u svakom DMu. Meni je ovo već X potrošena boca i nastaviću sa kupovinom.

Clean&Clear gentle facial lotion je ništa posebno. Trošim ga već dugo, s vremena na vrijeme. Nema alkohola, blag je, fino miriše ali neću ponoviti kupovinu. Nije ni dovoljno dobar ni dovoljno loš da bi radila posebnu recenziju.

Balea lak za kosu o kojem sam pisala u par postova do sad. Zbilja je dobar. Jeftin, super miriše a drži mi kosu pod kontrolom. Kupujem opet.

Ebelin aceton mnogo jak i mnogo ga volim. Skida mi šljokice i sve ostalo za sekundu, isušuje kožicu ali baš me briga, ja ga volim. Cijena 1,95KM.

Becutan dječiji sapun koristim za pranje kistova i ništa više a za to je odličan. Cijena 0,95KM.

Revelique defining i Avon super full  maskare sa klasičnim, gumenim čestkicama. Cijena i jedne i druge na različitim akcijama ne prelazi 10KM a onako, solidne su. Opet kažem kao za Clean&Clear, ni dovoljno dobre ni loše da bi radila posebne recenzije.

Babylove zelene maramice bez kojih ne funkcionišem. Uvije su tu negdje. Cijena 2,95KM

Max Factor FF 3u1 puder. Recenzija ovdje. Definitivno kupujem opet.

Essence set za obrve u fazi raspadanja. Cijena oko 6KM. Solidan, kupiću opet.


Eveline Instant nadlak blaga katastrofa koja se već na pola zgusnula. Neće mi pasti na pamet da ponovo kupim. Cijena negdje oko 3KM.

Testeri Avene kremica koje koristim inače ali eto, našli su se tu pa da potrošim. Hydrance optimale legere mi je dnevna krema, trenutno ona sa UV filterom pa čim potrošim vraćam se na klasičnu. Riche sam isprobala kao večernju njegu zajedno sa Skinorenom i baš mi se sviđa, moraću kupiti full size. Inače, cijena je negdje između 30-35KM, u zavisnosti od apoteke.

To je otprilike to što sam ja potrošila u poslednje vrijeme. Sad vidim da se baš nakupilo :D

You Might Also Like

32 komentari