Empties

29.11.13

Sama sebi sam smiješna sa "izgovorima" na početku svakog posta objašnjavajući zašto ne postam češće.
Jednostavno - NEMAM VREMENA i kad god kažem da ću da se oslobodim neke od obaveza desi se da nađem nove... Da ne ponavljam, UŽIVAM u svemu što radim.

Vrijeme je za jedan empties post.
Iako sam potrošila puno više od poslednjeg "empties" posta prije par dana sam slučajno bacila kesicu u koju sam sve vrijedno skupljala. Ah, šta je tu je, ostalo je ipak nešto.

Pa da krenemo...


Ovo je moja nova kesica u koju skupljam prazne ambalaže.

A u njoj...


Johnson's baby šampon/kamilica - kupila jer sam mislila da je zato što je za bebe i blag pa možda nešto može uraditi po pitanju mog osjetljivog, masnog vlasišta ali ništa posebno. Potrošila sam ga i neću više kupovati. 500 ml je bilo na nekoj akciji oko 5KM. Fino miriše, lako se ispire ali ništa posebno ne radi kosi.

Avene micelarna - ne znam koja po redu boca. Jedna i jedina, nezamjenljiva u svakom pogledu. Obožavam ovu micelarnu i 400ml košta 23KM (Moja apoteka, Banja Luka). Davno sam radila recenziju, ako nekog zanima mogu ponovo, da sumiram utiske nakon dvije godine redovnog korištenja.

Avon Solutions Complete balance pjena za umivanje - recenzija ovdje. Dvije potrošene bočice, sasvim solidan proizvod ali trenutno sam izbacila umivalice iz dnevne rutine pa ne koristim ništa  tako da ni ovu ne kupujem.

Becutan puder za djecu - multitask proizvod koji koristim od glave do pete. 2,95KM u DMu, u apotekama i jeftinije. Preporučujem.


Avon Planet spa piling sa mineralima mrtvog morarecenzija
Najbolji piling za tijelo koji sam probala. IKAD! Uživala sam u njemu, promjenio je pakovanje, jedva čekam da kupim novo. Više o njemu na linku.

Avon Dry ends serum - i za njega recenzija. Klasični, najbolji i neponovljivo dobri "zeleni" serum. Ovo uvijek imam, nova bočica naručena. Ne masti, ne otežava, super miriše i dugo traje. U aktuelnom katalogu ga možete naći u ponudi sa šamponom za sve tipove kose za 9,9KM

Lady Speed Stick 24/7 - koristim ga već dvije godine i jedini mi odgovara. Da, ostavlja tragove na odjeći ako se nespretno oblačite kao ja ali sve mu opraštam jer je strašno dobar. Oko 6KM u DMu.
 Kupovaću dok ga proizvode.

Das Gesunde plus flasteri -  kupujem ih jer imaju super sličice malih medeka a bez flastera ne živim. Uvijek ih imam u stanu a i po torbama se nađe komad, dva... Oko 3KM u DMu.

Strepsils plus - još uvijek vučem sa sobom kutiju. Drug kupio ja nastavila dalje, sad su mi k'o bombonice :D
10KM, apoteka. Najjače protiv grlobolje a OK su i kao prevencija od iste.


SanSiro parfem - Izbor trgovine, 2KM, K530 odnosno "One million". Ako pratite blogove znate onda koliko su ovo dobri parfemčići za presmješnu cijenu.

Essence I <3 STAGE podloga za sjenu - multitask proizvd koji sam koristila i kao podlogu i tečni highlighter i korektor i svašta nešto. 4,95KM u CMu. Definitivno kupujem opet.

Farmasi eyeliner, nijansa 110 - najbolji eyeliner, zalihe mi se tanje, moram ponoviti što prije. Kremast, super nijansa, poprilično trajan za ovaj tip proizvoda. Kupujem opet i preporučujem da probate.

Essence gel eyeliner -  koristila sam ga dugo, najčešće kad pravim dramatičnije lookove pa deblje izvlačim. U kombinaciji sa Essence kistićem pun pogodak. Poprilično dugooo traje, ne suši se, ne preslikava, a ne trusi i ne razmazuje lako. Kupiću ponovo. A i novi kist, stari se malo "rascofao" pa ga koristim za popunjavanje obrva. Cijena je oko 5KM čini mi se ali nisam sigurna. 

Ovo je nešto od potrošenih proizvoda u poslednje vrijeme. 
Jeste li probale šta? Ili možda imate želju nakon ovog posta?

Radujem se svakom komentaru ili preporuci :)))

You Might Also Like

36 komentari