Boom?!

14.12.13

Ammaaan, zaboravila sam koliko hladno može da bude.
Naročito kad se slikaš bez jakne :D


E da, funny story što se tiče ovog duksa...
Piplsi sa Frontrowshop.com su me kontaktirali bla-bla kako to već ide i odlučim se ja da uzmem ovo, hladno naručim XL jer nisam mogla da nađem veličinu izraženu u centimetrima i kontam ako dođe manje, u najgoooorem slučaju može da bude M i sve 5. Kad ono fkt stigao XL. I tako, nosam ja to sad po kući i grijem se. Ali kul :D međutim, krenem prije 2 - 3 dana na premijeru Hobita i smontiram svoj duks na suknju.
I sviđa mi se.


Vama? :)))





Duks/sweatshirt - FrontRowShop.com
suknja - Amisu
šunjalice - Timberland Officeshoes.ba
kapa - H&M


P.S. WINTER SENSATION nagradna igra još traje... pogledajte o čemu je riječ i pokušajte.

You Might Also Like

12 komentari