Random favourites 2013

27.12.13

I prošle godine sam radila ovakav post pa sam odlučila da to radim sve dok bude bloga :)

Iako bi mogla napraviti favorite preparative i dekorative, ipak ću ovako da ne otegnem previše.



Da krenemo sa puderom.
Koliko sam samo puta spomenula Max Factor Face Finity All Day Flawless 3u1?
Ne znam, biće da sam dosadila i Bogu i narodu sa tim, ali DA, ovo je puder broj 1 u 2013oj godini i najviše sam ga koristila i kupujem ga opet, i opet i opet...


Veći dio sam rekla u ovom postu koji je bio davno, davno pa me zanima šta mislite da tu i tamo ponovim recenziju o nečemu što sam već recenzirala, čisto da sumiram utiske nakon toliko korištenja da li me me više ili manje oduševljava. Očekujem komentare i sugestije :)

Prisjetila sam se i zašto toliko volim Lioele Triple The Solution BB kremu pa je forsiram maksimalno.

A i o njoj sam već pisala, u ovom postu.

U danima kad je bilo najgore, spašavao me Catrice Camouflage korektor o kojem vam dugujem recenziju i to čim prije jer to i zaslužuje...

preuzeto sa http://paris-mind.blogspot.com


Otkrila sam i čari Skinoren kreme o kojoj neću ništa da govorim dalje jer i za to spremam recenziju.


A oduševio me i Balea Aqua serum...

No+Vello serum za lice je posebna priča i stvarno zaslužuje recenziju...


Jedan od odmiljenih proizvoda već nekoliko godina, Avene micelarna o kojoj sam pisala na samom početku blogovanja, evo i link a onda je to uradila i moja blogodrugarica Dear Skin a evo i linka za recenziju.

Skoro pa neizbježan je bio i Max Factor Creme Puff pa sam i o njemu pisala ovdje a nedavno ste na blogu imale priliku i da osvojite ovu divoticu...

Avon duo bronzer/rumenilo su me spašavali za dnevne varijante pa sam skoro dotakla i dno bez da sam recenzirala... bad, bad :$


Avon piling za tijelo sa mineralima mrtvog mora. Ljubav na prvo tuširanje!
Recenzirala sam ga ovdje i nećete sigurno pokajati ako probate...


Real Techniques kistovi za šminkanje!
Volim svaki i želim ih duplo, troduplo... Vrlo vjerovatno da ću nekad u životu da isprobam dugo željene MAC kistove ali do tad je ovo sve što mi treba! SAM, I LOVE YOU!




I za kraj, jedan totalni autsajder...
Tamno Nikšićko zahvaljujući kojem više nikad neću imati ravan stomak.
 I morska da podsjeća na predivnu Konferenciju u Crnoj Gori.


Ostvarila sam zanimljive saradnje, upoznala divne ljude, putovala, naučila svašta o sebi i drugima, upisala četvrtu godinu, zaljubljivala - odljubljivala ali sve u svemu, nije bila loša godina...

Nadam se samo da će sledeća biti puno bolja :)

Imamo li neke zajedničke favorite?
Šta mi predlažete da isprobam na samom početku 2014e?


You Might Also Like

36 komentari