Schwarzkopf Taft - Volume powder

1.12.13

Ako me pratite redovno mogle ste primjetiti koliko se žalim da mi kosa nema volumena i spremna sam probati sve i svašta samo da se stanje malo popravi.
 Od šampona preko sprejeva i različitih "pomagala" pa sve do ovog pudera. 
Kontam već neko vrijeme da ga kupim ali uvijek, UUUUVIJEK zaboravim i taman kad se sjetim, odem u CM  i vratim se bez istog. Klasika.
Od kako koristim planer koji me podsjeća da trebam disati, stanje je malo bolje. 
Ovo sam kupila u Mercatoru na nekom sniženju kad su svi proizvodi iz TAFT linije bili sniženi 25% pa je puder koštao oko 4KM. Ne sjećam se baš. Provjeriću pa naknadno editovati post.

Puder dolazi super zapakovan i sviđa mi se ova napadna zelena boja.
Bila sam skeptična ali ajde, ne mogu propasti za par maraka...


Dobijete 10g proizvoda u praktičnoj ambalaži od čvrste plastike.
Poklopac je dobar, ne trebate brinuti da će da se prosipa i slično...
Na samoj kutiji piše da je to dovoljno za 50ak korištenja što ne mogu da vam kažem jer nisam ga potrošila a vala ne mogu ni brojati svaki put kad koristim :D
Udarati recke na ormar :P

Kako se koristi, ili kako ga ja koristim?

Prvo, da pokažem kako izgleda otvor kroz koji se dozira puder...


Možete istresti baš onoliko koliko planirate da stavite na glavu. Rupice su taman :D
Kako najviše problema imam sa šiškama tu ga i koristim...

Znači, na dlan staviti malo pudera (može  na obe ruke) i utrljati u tjeme, odnosno korijen kose.
Djeluje malo ljepljiv po nanošenju pa je dobra ideja počešljati se i oprati ruke jer ostavlja tragove.
Na rukama, ne na kosi. Na kosi se ne primjeti ali fkt kao da je "odigne" od tjemena i izgleda puno bolje.
 (Ko muku muči zna o čemu govorim). Efekat traje par sati i možete ponavljati.
Pomalo isušuje kad se često koristi ali spašava.


Ovo je količina koju ja koristim za prednji dio kose, odnosno kritične šiške...

Vjerujem da bi bio super bio u kombinaciji sa suhim šamponom kad nemate vremena da perete kosu a treba vam puštena... Nabrzaka pošpricate, počešljate, malo ovog pudera i voila, osvježenje frenke za par minuta.
Iako sam pokušavala da uslikam efekat, nemoguće je :D al' stvarno...

Sve u svemu,za malo para dobila sam izvrsnu muziku.
Sviđa mi se i planiram opet da kupim, sve dok ne nađem neki lijek ovoj metli na glavi.

Jeste li probale ovaj puder? Šta mislite? :)


You Might Also Like

22 komentari