Winter sensation - pobjednica!

31.12.13

Sjećate se OVE nagradne igre?? :)))


Nadam se da da jer je došlo vrijeme da proglasim pobjednicu.
Dobila sam jako puno prijava ali nažalost, nisu ispunjavale pravila igre
a najvažniji je bio onaj maleni papirić na kojem je trebalo napisati "My piece of the world".

Žao mi je djevojaka koje su se potrudile i onda samo dodale to u nekom programu za obradu fotografija
a to, ako pratite blogove i nagradne igre, ne važi. 
Nego, da ja ne dužim previše, evo fotografija..

Anja Majstorović


Jasna Bećirović-Smajilbašić

Jelena Mrđa

Majla Tipura

Nadira Šehić

Tajana Antonija Bošnjak

Tina Mihaljević

Vedrana Tipura

Vesna Piljić


Hvala vam što ste odvojile vrijeme ii učestvovale u nagradnoj igri.
Nije mi bilo lako odlučiti kome da poklonim Bedroom athletics pape jer su se sve djevojke potrudile 
i predstavile zimu i ovaj praznični period onako kako ga one doživljaju.... ali, nekog moram izabrati.

Odlučila sam da to bude

ANJA MAJSTOROVIĆ

Čestitam!
Nadam se da ćeš uživati u svom poklonu!


Ostalim djevojkama još jednom hvala na učešću i nadam se da ćete nastaviti pratiti "My piece of the world" jer ovo nije kraj poklonima, igraćemo se i u narednoj godini, puno više nego u ovoj koja nam polako odlazi... 

Želim da vam 2014 godina bude bolja od prethodne, 
da budete zdrave, vesele, sretne, uspješne i da imate što manje problema!
I uživajte večeras!




You Might Also Like

3 komentari