Avon Advance Techniques - tretman za kosu sa arganovim uljem

6.1.14

Pitala sam vas na Facebook stranici o čemu bi najradije čitale i MAC ruž je "pobjedio" za dlaku ali kako me danas izdalo svijetlo, evo ipak Avon recenzija.

Već dugo vremena koristim popularni "zeleni serum".
Vjerujem da znate o kom govorim, nije zelen ali mu je čep takav.
Recenzirala sam ga nekad davno, evo i link pa sam odlučila da pored njega, 
isprobam i ovaj sa arganovim uljem.



U principu, Avon za "zeleni serum" kaže da možete nanositi i na mokru i na suhu kosu a ovaj sa arganovim uljem samo na mokru. Naravno da se ne pridržavam već koristim onako kako meni odgovara...

Dolazi u staklenoj bočici sa plavim čepom i pumpicom koja je poprilično čvrsta i stabilna i teško da će baš da se otvori gdje god da stoji. Ja sam ga naručila u prošlom katalogu po cijeni od 6,9KM a u aktuelnom je 5,5KM uz narudžbu bilo kojeg proizvoda iz kataloga dok mu je redovna cijena 11,5KM.
Da se ne lažemo, 11,5KM uopšte nije puno obzirom na to koliko se sporo troši ali je još bolje kad ga nađete za duplo manje para. Teksturom je, čini mi se, maaalkice gušće od "zelenog seruma".
Kad kažem malkice, onda baš tako i mislim jer skoro da je neprimjetno. Dok je "zeleni serum" bez boje, ovaj je žućkast, u bočici izgleda tamnije nego kad ga stavite u ruku.

Miris je isti kao i kod njegovog starijeg brata samo što je ovaj obogaćen marokanskim, arganovim uljem koje bi trebalo da dodatno njeguje kosu. U ovoj liniji možete još naći i šampon i to od 250 i 700ml, regenerator te masku za kosu. ( masku sam spominjala u ovom postu ).

U sastoje ne bi ulazila, da li su korisni ili ne, to ostavljam djevojkama koje se u iste razumiju. Ono što ja mogu reći iz iskustva je da skoro pa ista stvar kao i "zeleni serum" osim malkice gušće teksture i boje.
Iako na samoj bočici i kutiji piše kako se koristi samo na mokru, isfrotiranu kosu i da se, naravno, ne ispire, ja ga koristim i na suhu, nakon peglanja, feniranja kovrčanja... Kad god pokušam na mokru, pretjeram sa količnom pa se lijepo, ljudski namažem da nakon sušenja automatski moram opet prati kosu. 
Zato mi je mnogo jednostavnije na suhu... super mi zagladi suhe, često ispucale vrhove, miriše savršeno i ne otežava kosu (makar ja nisam primjetila). I da, ne umasti kosu osim ako ne stavite pune šake ulja. Miris ostaje satima u kosi i zbilja je ugodan. Ruke nakon korištenja nisu ljepljive, nema nikakvih tragova bilo kuda iako je ulje žućkasto. Jednostavno, odgovara mi u potpunosti i ovaj i dobro poznati zelenac. Kupovaću ih kako koji bude na akciji :)

Jeste isprobali jedan od ova dva tretmana za kosu i kako vam se čine? :)
Ako niste, a sumnjam da ima takvih :P, hoćete li?



You Might Also Like

24 komentari