Avon COCOA BUTTER

20.1.14

Ja ne znam kako da budem objektivna po pitanju ovog Cocoa buttera.
Jednostavno, ovo čudo tako savršeno miriše da, ako i ima neke mane, padaju u zaborav...



Cocoa butter je dio Avon care linije a možete naći još i kremu za lice i ruke za koje vjerujem da isto ovako mirišu. Maslac za tijelo inače ne volim jer sve što sam isprobala bilo je premasno, nije se upijalo i jednostavno mi nije odgovarao osjećaj na koži nakon maslaca kao što je nakon mlijeka za tijelo.

Iako mi je koža tijela izrazito suha, jedino što mi je bitno kod proizvoda za njegu je da se dobro i brzo upije i ne ostavlja masni film nakon korištenja. I da miriše. I da nije skupo. I da leti :P

Dolazi u plastičnoj posudi kao klasične kreme a 200ml ćete u narednom katalogu platiti 5,9KM a redovna cijena je 10KM. U svakom slučaju nije previše ali predlažem da iskoristite ovu akciju.
Sadrži vitamin E i cocoa butter kako mu i samo ime kaže.

Meni su malo nezgodna ova "krema pakovanja" jer imam strašno duge nokte a i kao što sam negdje pročitala "ja bi to sve stavila da bude na pumpicu." :D


Svilenkaste je teksture, topi se u rukama i lako razmazuje.
Koža je nakon korištenja mekana, svilenkasta, doslovno svila klizi...

A miris?

E pa tu divotu ne znam kako da opišem.
Nakon odvrtanja ovog poklopca, zamiriše mi cijela soba.
Od topline ruku se topi i lako nanosi na tijelo, miriše na nešto kakaasto,
čokoladno, kokosasto, božanstveno.

I da, miris i mekoća se zadržavaju satima na koži a ne morate brinuti da će nešto da se lijepi za vas jer je upijanje instant. Doslovno, maži i oblači se.

Ovo je jedan od onih proizvoda u koje se zaljubiš na prvo mazanje a s obzirom koliko se ja mažem od kad ga imam potrajaće još 3 dana :P. U liniji još možete naći, kao što sam rekla, kremu za lice i ruke pa predlažem da kompletirate kolekciju. Ja ne mažem nikad ruke al' ću naručiti kremicu i navikavati se.

Jeste probale Avonove mazalice? Volite li više mlijeko ili maslac za tijelo? :))







You Might Also Like

16 komentari