Balea Aqua serum

19.1.14

Već neko vrijeme koristim ovaj serum i najavljujem recenziju pa je došlo vrijeme da ispunim obećano...


I ptice na grani već znaju da Balea proizvode možete kupiti samo u DM marketima jer je to njihova "robna marka" koja nudi kvalitetne a cjenovno pristupačne proizvode. 
Jedan takav je i ovaj serum.

Iako piše da je namijenjen suhoj koži, koriste ga cure sa normalnom, mješovitom ali i masnom.
Dolazi u neprivlačnoj kartonskoj kutijici koja krije ništa više privlačnu plastičnu bočicu sa pumpicom. 
Pumpica i pakovanje su solidno čvrsti ali ništa posebno. 
Dobijete 30ml proizvoda za nekih 4-5KM čini mi se.

Ja sam serum kupila na preporuku par djevojaka ali presudila mi je blogodrugarica Dear Skin.
Nisam se nećkala da kupim zbog cijene već što sam tad bila u nekom periodu kad je lice divljalo i nisam bila raspoložena da isprobavam nove stvari... nisam znala kako će koža da mi reaguje.

Serum koristim kao dodatnu njegu trenutnoj rutini.
Više mi odgovara zimi nego ljeti jer su mi zimi obrazi više isušeni i ovaj proizvod se pokazao kao savršen da to spriječi. Koristim ga ujutro i naveče, ujutro na obraze a naveče na cijelo lice i nakon toga stavljam standardnu kremu. Primjetila sam da mi se nos prije zasjaji kad stavljam serum pa na tom području izbjegavam. Često je bilo situacija kad osjećam da mi je koža dehidrirana i nakon odrađene rutine pa bi onda stavila serum još jednom, i to obilato, da se dobro upije.
Vodenaste je teksture i onako, bjeličast i bez nekog posebnog mirisa.

 Brzo se upija i potrebno je malo više proizvoda za cijelo lice zbog toga kakav je i koliko se brzo upije. Nije mi izazvao negativne reakcije, nekomedogen je i fino njeguje.

Spomenuću i one nalete čopkanja bubuljica kad onda cijelo lice podivlja a to onda spašava Avene termalna i ovaj Aqua serum. Suma sumarum je da proizvod jakooooo dobar, dobijete super količinu za odličnu cijenu a i dostupan je u svakom DMu.

Jeste li probale Balea Aqua serum i kako vam se čini?
Ako niste, hoćete li? :)))


You Might Also Like

27 komentari