MAC Coral bliss

10.1.14

Jelenu sam upoznala ljetos, i to smo se sasvim slučajno dogovorile na Facebooku da idemo na kafu kad već živimo i blogamo iz istog grada... 
Kao što možete primjetiti, ne bloga često, ja znam razlog ali naravno da neću reći, sve u svoje vrijeme.
I tako mi popijemo kafu pa se dopisujemo na Fejsu, pa na Viberu pa skoro svaki dan i u tim momentima niko nije sretniji od mene. Loše strane bloganja se jednostavno poništavaju nakon što upoznate ljude kao Jelena. I tako mi podijelimo puno više od toga koje blogove pratimo i volimo... I ona ode u Englesku na fakultet. Vjerovatno se sad pitate jesu ovo ispovijesti mlade Maje ili recenzija :P

Pa, oboje.
Naravno da smo se čule cijelo vrijeme dok je ona bila tamo i 3 mjeseca su, pa, skoro proletila.
Iako je obećala da ću dobiti nešto fino ako budem dobra blogerka, to sam i zaboravila, imale smo važnije teme za razgovor :P a onda se poklopio i rođendan i njen dolazak i kolači u Pingvinu.
A nakon kolača, PUF, vadi MAC ruž i mono sjenilo.
Malo sam umrla u tom trenutku, jer, nisam tražila ništa, nije rekla da je kupila već me onako maksimalno iznenadila. I to ni manje ni više nego MAC ružem. Jelena, hvala ti još jednom! :*

( inače, zalile smo mi taj rođendan što masnom hranom. što tamnim Nikšićkim )

Ali da krenem :D

Nijansa koju sam dobila je CORAL BLISS i dio je stalne postave MACovih ruževa. 
Na oficijelnoj MAC  stranici cijena je 15$ dok je u UK cijena £15 ( ubiću te J :* )




Dolazi u crnoj, mat kartonskoj kutijici koja je poprilična čvrsta i pri otvaranju se neće baš lako pokidati ( jer, seljanka kakva jesam, obično potrgam ambalaže ).

A ondaaaa...


Predivno, minimalističko, elegantno, crno pakovanje :))
Ja mislim da svi ruževi trebaju izgledati ovako. Čvrsta plastika, dobro stoji, neće se otvoriti, savršeno izgleda a na dnu, kao kod većine, piše nijansa tako da možete smisliti ovaj ili onaj način da ih čuvate :))

Ono što je bilo nemoguće, evo već nekoliko dana, uhvatiti pravu boju ovog ruža.
A-a, no way. Guglala sam različite recenzije i slike i na svakoj izgleda drugačije nego u stvarnosti. 




Dobijete 3grama u najljepšem pakovanju ikad a miriše na vaniliju.
Ništa prenapadno, onako lagano, dok nanosite. Kasnije se miris izgubi.

Finish je, kako kažu u MACu "cremesheen" i upravo je to razlog što ga ja teško uhvatiti, naročito na usnama jer se drugačije ponaša na usnama koje su hladnije, više roza i slično.
Pigmentacija, za ovu vrstu finisha je sasvim solidna, jednom za malo boje, dva puta da malo više istaknem usne. Kremast je i potrajaće 3 - 4 h. Ne skuplja se na rubovima usana i nestaje ravnomjerno. 


Najrealnija slika koju sam našla na netu iako se i ovdje čini preroz, uživo ima puno više koraljnog u sebi.



Ovdje izgleda previše narandžasto, a ustvari nije ni to ali opet, bolje od ovog nisam mogla.
Ne ide pa ne ide :(




Ovako izgleda na mojim usnama, u jednom sloju, dva pojačavaju intenzitet i onda baš povuče na koraljno ali ništa pretjerano ni napadno što znači da je savršeni dnevni ruž u onim danima kad malo jače našminkam oči.


Što se mene tiče, MACovi ruževi su čiste preljepote i jedva čekam da Jelen pošaljem pare da mi kupi još koji, bacila sam oko na Lady bug, Russian red i Brave.

Imate li MAC ruževe i slažete li se navedenim ili bi možda nešto dodale, oduzele? :))

You Might Also Like

25 komentari