Skinoren

13.1.14

Razmišljala sam da napišem post o tome kako i čim ja njegujem lice i skontala da bi to mogla k'o serija da se otegne jer je toliko toga trenutno u upotrebi i uvijek nešto mijenjam, dodajem, izbacujem.
Umjesto toga, recenziraću proizvode koje koristim već neko vrijeme i pokazali su se kao dobri.

Jedan od tih proizvoda je SKINOREN.


Tu i tamo sam u komentarima na različitim blogovima mogla vidjeti da se spominje Skinoren, poneka recenzija ali nisam se pretjerano mnogo raspitivala i guglala. Što? E pa ne znam, valjda jer sam idiot :D

I onda se jedno jutro probudim a na desnom obrazu ?! tamo gdje nikad nije bilo bubuljica ni komedona neko čudo. Čudo u obliku osipa, zilion sitnih komedona. PREKO NOĆI!
Trenerka, jakna, i pravac apoteka. Dobar dan, dobar dan, evo 16KM i pravac kući.

Temeljito sam očistila i osušila lice ( tapkanjem, nikako trljanjem) i namazala .
Mislila sam da ću da skrenem koliko je to peklo i svrbilo, gdje god da sam nanijela kremu.
Čitam iskustva drugih djevojaka, normalno. Kasnije sam čitala dosta, od toga da se nanosi u malo debljem sloju, da ne smije na kožu koja temeljito nije suha, da pecka a onda i isuši kožu ali većina je bila zadovoljna i rezultati su bili pozitivni. 

U sastojke se ne razumijem, ono što znam je da se Skinoren prepisuje kao lijek a meni u glavi na pomen "lijek" uvijek zvoni da ne treba prečesto da se koristi da se koža ne bi navikla. 
Krema je bijela, pomalo gelaste strukture i lako se možete zeznuti pa istisnuti previše misleći da treba a ustvar je jako maziva. Dolazi u tubici, količina 30grama i u "Mojoj apoteci" košta 16KM.


Prvih 7 dana kremu sam koristila ujutro  naveče i  uvijek me peckalo. 
Nakon 7 dana uvela sam je u rutinu i to tako da je stavljam samo prije spavanja.
Nakon mjesec dana mazala sam samo na problematična područja, svaku noć

Dva mjeseca korištenja svaku noć, odlučila sam da to malo prorijedim pa sam počela svaku drugu pa svaku treću da bi sad korištenje svela na jednom u svakih 10ak dana i to na cijelo lice.

A rezultati?

Da, koža mi se isušila, naročito u ovom sad periodu, obrazi su posebno suhi i potrebni su mi serumi da to dovedem pod kontrolu. T-zona mi se manje masti (a pomislio bi neko da će da bude suprotno od pretjerane dehidracije) ali zahvaljujući još jednom proizvodu o kojem ću uskoro pisati ali i Skinorenu.
Bubuljice mi znatno manje izlaze, čak i na najproblematičnijem dijelu, ožiljci su tu i tamo manje vidljivi, komedoni i ako se pojave od nekog proizvoda, saniram ih brzo i generalno sam zadovoljna.

Ono što je sad jedan od većih problema, suha i dehidrirana koža koju pokušavam da njegujem sa različitim kremama i serumima. Još da nađem neki super duper lijek za proširene pore i reći ćemo da mi je pao
ogroman kamen sa srca.

Toplo vam preporučujem Skinoren ako imate problema sa bubuljicama. 
Iskreno, ne znam kako će se ponašati na već suhoj koži ili ako imte ozbiljnije probleme.
Bubuljice su jedno, sa aknama se baš i nije igrati, tu bi preporučila dermatologa ali moje lično iskustvo
što se tiče ovog proizvoda je skroz pozitivno. Krema je pristupačna, dostupna, efikasna a uzimajući u obzir koliko često je koristim i povoljna jer mi može potrajati baš dugo. 

Vjerujem da je dostupna u svakoj apoteci.

Da li ste koristile Skinoren i kakva su vaša iskustva?



You Might Also Like

24 komentari