Avon Extra lasting eyeliner

17.2.14

Prvobitno sam planirala uporednu recenziju dva, u poslednje vrijeme, omišljeeeena tuša/eyelinera ali ipak ću predstaviti svaki posebno. U ovom postu pročitajte riječ - dvije o Extra lasting tušu iz Avona...


Ono što me iznenadilo je da ga u aktuelnom katalogu nema u ponudi pa ne mogu da kažem koja mu je cijena ali mislim da sam čitala u nekim postovima blogodrugarica da je 15ak KM...

Dolazi zaštićen u crnoj, kartonskoj kutijici kao i dosta Avonovih proizvoda.
Sam proizvod je pakovan u, rekla bi, klasično izdanje za tuš i plastika od koje je izrađen je poprilično čvrsta. Mala zamjerka ide na poklopac koji je i sama četkica jer ne sjedne baš najbolje uz grlo bočice i dešava se da se ostaci tuša nekako nakupe, osuše i onda je zatvaranje još teže i potrebno je upotrijebiti malo snage pri zavrtanju i  redovito čistiti grlo. Upravo zbog te mane mi se čini kao da se nekako prebrzo potroši i osuši i potrebno je voditi brigu o njemu... doduše kao i o svakom komadu kozmetike Sam poklopac - četkica OK leži u ruci i one koje se tek kreću šminkati mogle bi se naći sa ovim oblikom i dužinom jer "sjedne" u ruku a i uvježbana ruka će voljeti ovaj oblik i način držanja. 

Ja sam iskreno ljubitelj ovakvog oblika i pakovanja tuša, one flomaster - tuševe ne volim.

E ono po čemu je ovaj tuš specifičan je upravo ono što mu i samo ime kaže... EXTRA LASTING!
I zaista je tako. Nosila sam ga po cijeli dan i naveče kad izlazim i preživi svaku vrućinu. Produžićete mu vijek nošenja ako prije toga nanesete podlogu za sjenu ili neku neutralnu sjenu ali i sam na kapku zbilja drži. 

Skidanje već može biti malo problematično jer se nekako "mrvi" ( nije adekvatan izraz ali shvatićete o čemu govorim ). Pokušala sam sa baby maramicama i micelarnom i rezultat je uvijek isti. Naročito sa micelarnom, moram baš trljati da ode dole. Iz tog razloga kombinujem prvo maramice kojima skinem veći dio a onda temeljito pređem micelarnom jer jedino gore od toga da ne brinete o njezi lica je da ne skinete temljeno šminku. To je zlo, molim vas, obratite pažnju da sve dobro skinete ma koliko vremena vam oduzimalo.



Ima spužvasti aplikator koji je izuzetno, ali izuuuzetno precizan i možete povući zbilja tanke linije sa istim.
Za razliku od nekih spužvastih aplikatora koje sam probala ovaj čak ne upije previše proizvoda već savršeno tempira. Sreća pa nije plastični, to je meni, za spuštene kapke zlo neviđeno za nanijeti. Ovaj je pun pogodak.

Boja je intenzivno crna, nema potrebe za "dupliranjem" nanešene linije, jedna je sasvim dovoljna. Suši se onako, ne baš mat niti ostaje mokar izgled, to već ne znam kako da vam opišem. 


Suma sumarum, ovo je izuzetno dobar tuš koji traje satima i podnosi različite uslove, intenzivno crne boje i savršenog oblika  koji leži u ruci. 
Meni je druga bočica po redu, i iako isprobavam i druge ovaj ću da imam u rezervi. 

Jeste li isprobali Avon Extra lasting tuš i kako vam se dopada? Ako niste, planirate li? :))

You Might Also Like

21 komentari