Empties #4

8.2.14

Odavno nisam pisala o potrošenim proizvodima a zbilja ih se nakupilo...

Ja sporo trošim dekorativu ali me te ne spriječava da je i dalje kupujem.
Ostale stvari, preparativnu kozmetiku trošim zbilja brzo i puno.


Kao što vidite, poveća hrpica... Prilikom slikanja su se našle dvije boce istog praznog laka za kosu. Inače, u međuvremenu sam potrošila još dvije.


Lak za kosu trošim k'o neko sapun. 
Intesa Sytling kupujem po ko zna koji put jer mi je dovoljno jak i iako sljepljuje, kad radim lokne, najbolji mi je i uvijek ga imam pri ruci, čak i ako imam neki drugi lak, on mi je nešto kao "sigurica" :) cijena mu je oko 3KM.


Balea Volume effect lak nije loš, ne slijepi nimalo kosu, drži tu i tamo, više ga koristim kad peglam kosu. Intesa mi je neprevaziđen za loknanje. Inače, košta 3,95KM.

Schwarzkopf Taft pjena za kosu sa keratinom, extra jaka kupljena na nekom sniženju u Mercatoru i isto mi je utisak tako-tako, trenutno koristim neku Balea koja je grozna i još nisam našla idealnu :( ovaj je inače oko 6KM a ja sam ga platila nešto manje, oko 4.


Avon SENSES, Winter Cocoon gel za tuširanje mi je super. Potrošila sam dvije bočice i baš divno miriše, naročito mi je drag zimi. Gelove za tuširanje rijetko kad ponavljam, osim Babylove tuširalice koju moram kupiti čim prije. Ovaj je fin. Dobro miriše, ne isušuje kožu i košta oko 2,9KM.

I love... gel za tuširanje i piling za tijelo su mi najveća razočarenja kad je ovaj tip proizvoda u pitanju. Oboje mirišu savršeno ali ne rade ništa. Gel za tuširanje sam potrošila da ne bacam ali sam imala osjećaj kao da ništa ne radi osim što miriše. Čak sam imala osjećaj kao da ne čisti dobro a obzirom na cijenu sasvim je sigurno da ga neću više kupiti.
Piling mi je još gori. Miriše. I samo to. Od pilinga ni p... pola sam koristila samostalno a kasnije sam uvijek dodavala bijeli ili smeđi šećer da dobije na teksturi i uradi nešto jer bez toga mi je bio samo gel za tuširanje koji dobro miriše i čiji se miris zadržava malo duže na koži. Cijena i gela i pilinga pojedinačno je oko 10KM osim ako ne naletite na neku akciju.

Babylove losion za tijelo sa mirisom lavande sam kupila greškom jer sam htjela onaj obični koji je gušći i nema miris. Nije ni ovaj loš ali taj bez mirisa mi je puno bolji i draži. Oko 4KM u DMu.


Iako bi Octenisept mogao biti random potrošeni proizvod, ja ga ipak svrstavam u ovo za lice jer ga često upravo tako koristim. Često, ali zbilja često mi je u ulozi tonika i pokazalo mi se to kao dobar potez. Cijena je oko 6KM i ima ga u svakoj apoteci. Može se koristiti i za druge stvari, naravno, jer prvenstveno je to proizvod za dezifenkciju i pomoć pri zarastanju ranica.

Balea Aqua serum, o njemu sam pisala ovdje i sve rekla. 
Kupljen ponovo i biće tako dok mi ne dosadi ili nešto tako :D
Oko 6KM , DM

Probala sam testere različitih stvarčica... neki od njih su Dior Hydraction sorbe koji je fantastičan, full size je poželjan ali osim što je poskup, čak ga nisam uspjela ni naći u BL. Avene maska za lice je OK, pomaže kad belajim po licu pa da se malo smiri. Bioderm Sebium serum za lice je bio OK, potrošila sam nekoliko testera, prvi prvoj posjeti HR ili Srbiji ću kupiti full size iako moje lice nije masno, ovo mi nekako odgovara na T-zoni. Caudalie krema za mješovitu kožu mi nije nešto pretjerano dobra tako da od full size ništa.



MaxFactor 2000 calorie maskara recenzirana nekad davno ovdje. Zbilja dobra maskara, ona koju uvijek volim imati pored svih ostalih ali njeno mjesto mi je preuzela MaxFactor Clump Defy koju će teško neko skinuti sa trona. 2000 calorije je negdje oko 16KM ali često se može naći na akcijama pa bude 11-12.

Deborah Euphoric Shine sjajevi za usne recenzirani ovdje i skroz su OK ali ih nisam koristila prečesto, skoro pa su novi ali su promjenili teksturu i počeli da smrde nekako voskasto pa sam ih proslijedila u kanticu. Mislim da su 10ak KM u CMu.

Avon COLORTREND korektor je jednostavno počeo da smrdi prije nego je došao na red za korištenje. Mislim da je oko 3-4KM u katalogu.

MUA eyeliner je recenziran uporedo a više možete pročitati ovdje. Jeftin ali me nervira proces naručivanja pa sumnjam da ću ga opet kupovati. Našla sam novi koji obožavam. Pisaću uskoro :)

MaxFactor Creme puff takođe recenziran ovdje i volim, volim, volim gaaa :D
Cijena mu je oko 10ak KM u zavisnosti od toga gdje ga kupujete.

Max Factor kohl olovka spomenuta nekoliko puta i upravo sad sam se podsjetila da mi treba nova. Smeđa, crna i bež. Čim prije. Za cijenu nisam sigurna, čini mi se da je i ona oko 10ak KM.


Random potrošeni proizvodi su Becutan dječja krema koju uvijek kupujem i koristim za sve i svašta od ruku, ranica do nakon depilacije. Uvijek je imam, vala sam mogla i veće pakovanje uzeti. Cijena je oko 3KM. Ovaj Balea jednokratni brijač nije tu slučajno već sa namjerom da ga preporučim kao izuzetno dobar. Dolaze u pakovanju od 8komada i koštaju oko 6KM. La Rive Cash parfem je poznat u blogosferi kao jeftina kopija poznatog ONE MILLION. Možete ih naći u CMu samostalno ili u setovima a cijena je 10ak KM. Ostalo su takođe kopije poznatih parfema za koje nemam pojma koji je koji. Mislim da je K32 Cacharel Noa, K118 Lancome Hypnose a K12 i K90 nemam pojma. Kupljeni slučajno jer fino mirišu i nikad da provjerim koji je koji. Cijena malih olovčica je 1,9KM u Izbor trgovinama a ovaj veći je čini mi se 3,9KM. Bolje a za manje para fkt nećete naći :D

Šta ste vi potrošile u poslednje vrijeme? Možda nešto kao i ja? :))





You Might Also Like

18 komentari