Stripe me?

14.2.14

Odlučila sam sklepati lightbox ovih dana da bi imala to bolje fotografije proizvoda koje recenziram i jedva čekam da vidim kako će to ići a do tad imam par postova u rukavu pa ih šibam k'o luda...

Inače, mnogo volim da se slikam ali meni aparat rijetko kad uzvrati ljubav pa onda od 9459495 izabrem 4.
Ovih dana sam kući u Sanskom Mostu jer imam problema sa kičmom pa tome možete zahvaliti hiperprodukciju postova. Sad kad napravim lightbox pa krenem štancati recenzije, ih...

Neću dalje dužiti, evo sličica...



 I ovo mi je ubjedljivo NAJBOLJA i NAJDRAŽA torba ikad! Napokon mogu da strpam dva miliona stvari koje redovno vučem sa sobom bez da gubi oblik ili pukne za 3 dana.

haljina - Caliope
jakna - vintage Levi's
broševi - ukrala cimerki :*
šunjalice - Timberland ( OFFICESHOES.BA )
torba - DRESSLILY.COM








You Might Also Like

21 komentari