Avon Ideal luminous rumenilo, #Classic Aura

23.4.14

Ako me pratite redovno, mogle ste primjetiti kako sam nekad prije govorila da ne volim nositi ruževe i da ih nemam baš puno pa se to u roku od nekoliko mjeseci promjenilo i sad čak molim Jelenu da mi MAC donosi iz Engleske kad dolazi u BiH. Mislim da će tako da bude i sa rumenilima kojih trenutno nemam puno ali, prikupljam lagano...

Jedno od nedavno dodanih u kolekciju je i Avon Ideal luminous u nijansi Classic aura.


Rumenilo dolazi u crnom, jako čvrstom plastičnom pakovanju. Inače dođe i u kutiji od crnog mat kartona na kojem pored imena i nijanse možete naći i sastav ali sam kutiju prilikom selidbe iz stan u stan zagubila...

Ono što volim kod Avona su čvrsta pakovanja i idealan omjer cijene i kvaliteta. Zbilja, ovo je jako dobro i praktično pakovanje sa iskoristivim ogledalom i super dobrim klik-klik mehanizmom zatvaranja pa možete biti sigurne da se rumenilo neće samo otvoriti. Četkica koja uz njega dolazi je neiskoristiva i sve mi to već znamo... pa čak i četkice koje dolaze uz Chanel ne služe svrsi.
Ali eto, neka ih... ja nemam običaj da ih bacam.

Rumenilo dolazi u količini od 6g i nakon otvaranja je sigurno za korištenje naredna 24mjeseca. 
Možete ga naći u dvije nijanse, Peach i Classic aura a kako imam breskvastih rumenila odlučila sam se za ovo.
Redovna cijena mu je 20KM a cijena u aktuelnom katalogu je 13,9KM.



Ja ovu boju zbilja ne znam opisati. Ajde, pomozite?! :D

Jedini prikladan izraz koji mi pada napamet je prljavo roza, neutralnija nijansa sa blagom primjesom neke svijetlije smeđe nijanse koja mu daje tu "prljavost" u rozom. :P

 Rumenilo ima jedva primjetan shimmer, skoro da je mat jer se shimmer na licu i ne primjeti i skrooooz  je blago i neutralno i idealno za dnevne varijante da se samo malo naglase obrazi. Dozvoljava vam jače oči u toku dana i mislim da je u baš takvim lookovima idealno jer naglašava obraze ali ne skreće pažnju na sebe već oči/usne mogu da dominiraju. Nije mnogo pigmentovano i ne pravi probleme prilikom nanošenja, teško baš da možete pretjerati bilo sa kistovima od sntetičke ili prirodne dlake. Jako lijepo odgovara svim podtonovima, praktično i iskoristivo rumenilo čija trajnost nije pohvalna ali mi je to i za očekivati od ovako blage nijanse. Nema miris i ne pravi nikakav nered na licu.





Boja i pigmentacija realno uhvaćeni na dnevnom svijetlu i u potpunosti možete da se pouzdate u swatch.

Divno, nježno i blago rumenilo za svaki dan. Ne preporučujem za večernje varijante, preblago je i uopće neće raditi posao ali za dan, thumbs up. Omjer cijene, količine i pigmentovanosti nije najbolji, ganjajte ga sad dok je 13,9KM, to je OK cijena za proizvod koji dobijete.

Možda neka od vas i ima ovo rumenilo? Kako vam se sviđa? :)

You Might Also Like

13 komentari