Avon Naturals - Indulging chocolate piling za tijelo

18.4.14

Kad su u pitanju pilinzi za tijelo, ja preferiram one iz kuhinje koji podrazumjevaju šećer, sol, kukuruzno brašno, ulja i ostale dodatke ali nerijetko se desi da probam i neki "kupovni". Najveće oduševljenje mi je Avon Spa piling sa mineralima mrtvog mora o kom sam pisala i preporučjem da pročitate. Najveće razočarenje mi je I love cosmetics koji sam spomenula u ovom postu.


Indulging body scrub dolazi u klasičnom tuba pakovanju, ima 200ml i redovna cijena mu je 9,9KM ali u aktuelnom katalogu se može naći za 5,5KM što je fenomenalna cijena.

Prozirni čep od jako čvrste, prozirne plastike. 


A neprivlačno pakovanje krije nešto najmirisnije što je moj nos ikad mogao da njušne. 
Kad sam ga tek otvorila autooomatski me miris omamio... Ugodna čokolada koja kao da ima i kafe i vanilije. Podsjeća me na nešto ali nikako da skontam koji je proizvod u pitanju. Najpribližnije kako miriše je da vam ga uporedim sa čoko-vanilija ice coffee kakvu možete naći na moru ili možda Cookies sladoled ili možda klasični, hladni, čokoladni Ness. Ili možda neka čokolada sa vanilija punjenjem. Ili...

Ili, ili bi mogla do sutra da nabrajam jer je ovo najčokoladniji piling IKAD! Čokolada miriše isto uvijek i svuda a tako je i sa ovim  pilingom. Mislila sam da će ovo da bude jedina dostojna zamjena za već pomenuti i voljeni Avon spa piling. Nakon šoka i oduševljenja mirisom nije mi preostalo ništa drugo nego da ga čim prije isprobam. I to dva puta u jednom danu. Pa opet sutra, pa opet i mislim da će biti gotov kroz 4-5 dana jer ja ne mogu da se istuširam bez da ga koristim. A sve zbog mirisa. 



Na drugoj fotografiji se malkice primjeti kako su sitna zrnca koja bi trebala biti zadužena za piling.
Ovo je jedann od nježnijih proizvoda ovog tipa koji sam isprobala. Nakon prvog korištenja mislila sam da će sve ostati na onoj ljubavi sa mirisom, međutim, nekoliko sati kasnije kad sam sasvim slučajno prešla preko ramena osjetila sam iznenađujuću mekoću. Pa drugi put, treći... koža je nakon svakog korištenja bila jako mekana i nježna iako se, koristeći piling, ne bi reklo da išta radi. Miris se, nažalost, ne zadržava predugo na tijelu. Već nakon brisanja peškirom se izgubi i to mi je baš žao, rado bi mirisala na čokoladu satima nakon tuširanja. Za razliku od pilinga sa mineralima mrtvog mora nakon kojeg sam se satima njuškala i uživala.

Miris čokolade je jako intenzivan i omamljuje pod tušem, piling je dovoljno nježan da se može koristiti svaka 2 - 3 dana a opet dovoljno jak i radi svoj posao. Cijena je sasvim OK, a akcija uvijek dobro dođe. Ja sam ljubitelj jačih, grubljih pilinga tako da mislim da ću se držati kućne radinosti ali ovo je svakako odličan proizvod koji bi trebale isprobati a predlažem da uz njega koristite i Cocoa butter o kom sam pisala za potpuno čokoladistično iskustvo ( i mama je luda za ovim puterom, kaže nikad mekše kože).


Sviđa mi se, jakooo, miris me kupio na prvu i super je za podići raspoloženje. 
Vjerujte mi na riječ. Tuš i ova mirisna ljepota. Hoćete ga isprobati? :)

You Might Also Like

8 komentari