Catrice LE Glamazona - " I Got The Flower" rumenilo

25.4.14

Malo mi je žao što post o ovom rumenilu tipkam sad i to naročito jer je LE ali nadam se da se nećete ljutiti... Moram jer je predivno i ne mogu ga se nagledati i ovo je idealna proljetna nijansa.

Osim što je divno, recenziju kuckam jer sam ga vidjela u nekoliko CMova iako je LE,u onim kutijama sa sniženim cijenama. Očigledno se nije svima svidjelo pa nije razgrabljeno. Ja sam svoj primjerak dobila na poklon ali mislim da mu je cijena bila oko 8KM a u tim korpicama sad se može naći za 3 - 4 markice....



Pakovanje od prozirne plastike, čvrsto ali su se oko zgloba za otvaranje mogli potruditi obzirom da nema nikakav mehanizam koji bi spriječio otvaranje u neseseru ili torbi. Nemate nikakav klik-klik da je zatvoreno pa ga ja najstrožije čuvam kad putujem. Dobijete 8g proizvoda koji treba iskoristiti u roku od 12 mjeseci nakon otvaranja što je obzirom na količinu i pigmentiranost nemoguće. Al' realno, u  rok trajanja rumenila ne vjerujem baš onom što proizvođač kaže...



Jako sam slaba u opisivanju boje i nijansi, tu sam baš kao muško ali na fotografijama se vidi da je ovo pinktastična boja, ne roza ni hot pink već pink sa pomalo ciklama primjesom. Rumenilo ima satin finish bez shimmera i jako, jakooo je pigmentovano. Morate biti baš oprezne prilikom nanošenja jer se možete zeznuti pa baš porumeniti iako to kasnije nije teško popraviti jer se izuzetno fino blenda. Obzirom na pigmentaciju, trušenje mu je minimalno i podnošljivo i moram spomenuti da više sarađuje sa kistovima koji imaju prirodnu dlaku nego sa sintetičkim koji ga previše pokupe. Osim satin finisha, sviđa mi se i ova izrada rumenila iako vjerujem da će u skorije vrijeme ove fine zebra brazdice da se izgube...


Swatch odrađen prstom da bi što realnije prikazala boju ali naravno da se neće baš ovako nositi na licu. Lijevo je maksimalno izblendan swatch koji izgleda jedva primjetan na ruci ali na licu, u dnevnoj varijanti mi je ovakav intenzitet boje sasvim dovoljan dok se naveče može malo i pojačati.

Iskreno se nadam da ste primjetile ovo rumenilo kad je došlo u drogerije i da ste ugrabile svoj primjerak.


You Might Also Like

10 komentari