It's always sunny with UN shoes

9.4.14

Ima dana kad nosim farmerke, majicu, kožnu jaknu i starke.



Al' rijetko!
Češće se dešava da prođem kroz ormar pa šta ostane na meni u tom idem van.
Hmh, pa skoro uvijek tako bude. Pa i danas. Od kako sam kupila ove HM hlače, ne izvlačim se iz njih. Mislim izvlačim se jer ih perem svaki dan i sušim brzinom svjetlosti jer se uklapaju na AMA BAŠ SVE!

Inspirisana drugim blogerkama a prije svega omiljenom mi Zoranom ( i da, znam da nisam Zorana i nikad neću biti i ne skidam njene fazone u potpunosti već samo ideje ) odatle i široki džemper sa visokim potpeticama. Iza skraćenice UN se krije UNITED NUDE i neobičan dizajn cipela a meni su ove zapale za oko i to najviše zbog zanimljivih potpetica. Dan je lud od kako sam progledala, od kišnog jutra do pomjeranja dogovora i sastanaka ali i sretnih vijesti, poklona, obećavajućih mailova i sunca u poslijepodnevnim satima. A kasnije večeras idem sa dragom mi Jelenom koja je stigla iz Engleske. :))











teksas košulja - no name
džemper i hlače - HM
kapa - FrontRowShop
cipele -  UnitedNude


EDIT:  Na OVOM linku možete naći Fashionblogger takmičenje i sve što treba uraditi je baciti lajk. 

You Might Also Like

15 komentari