MAC Viva Glam I

30.4.14

Nekoliko godina unazad, prije nego sam ušla u svijet, kako praćenja tako i pisanja bloga, za MAC sam čula samo kroz tutorijale na Jubiju i to najčešće od jutuberica iz USA... Nedugo nakon toga, MAC je počeo da iskače iz pašteta, kvalitetom ali i cijenom, naročito kad su kistovi u pitanju. 
Što sam više pratila blogove i vlogove, to su ih svi više hvalili...

Moje prvi MAC ruž je Coral bliss o kojem sam već pisala. 
Prikupljam polako, jedan po jedan i baš kako se bliži moje, nadam se što skorije preseljenje u BG, najavi se i dolazak ovog čuvenog brenda. Već se vidim bez markice u džepu ali sa svim divnim ruževima, kistovima...

O samom MACu ne treba puno pričati, vjerujem da znate o čemu je riječ. Ovaj put, predstavljam vam jednu divnu divnuuuu nijansu, Viva Glam I.


Viva Glam I je svijetlo dana ugledao davne 1994 godine a tri godine kasnije, pojavio se i Viva Glam II i MAC je odlučio svake 2 - 3 godine da izbaci po jedan ruž u ovoj liniji tako da ih trenutno ima 6 a svaki put kad kupite ruž iz Viva Glam linije dio novca ide u MAC AIDS Fund kojim se dalje pomaže oboljelima od HIVa i AIDSa.... Pored ove postoje i Viva Glam Rihana i Nicki Minaj linije ruževa. Čini mi se da je Nicki bila LE a Rihanin trenutno imat na sajtu u plavkastoj crvenoj sa sve njenim potpisom, kako na kartonskoj kutijici tako i na ružu. Fensiiii :D

Viva Glam I je mat ruž, duboke, zagasite, tamnocrvene boje koji odgovara bilo kojem podtonu.


Kao i ostali ruževi iz redovne ponude, dolazi u mat crnoj, kartonskoj kutiji koja je poprilično čvrsta i za sad držim ruževe u kutijcama i vadim po potrebi.
Nažalost, nije dostupan kod nas da se kupi ali ako je vjerovati glasinama, dolaze u Srbiju.
Trenutno znam da je najbliža MAC destinacija Austrija, ispravite me ako griješim...




Za razliku od ostalih MAC ruževa koji dolaze u "metak"obliku, Viva Glam I ima crvenu unutrašnjost.
Dolazi u količini od 3g i može se naći u svim MAC radnjama po cijeni od 15funti.
Njegova zagasita crvena boja i mat finish definitivno daju ono nešto usnama i podižu svaki look.
Nosiv je bez obzira kog ste podtona ali mu ova izrazita zagasitost dođe kao mana jer nekako bjelina zuba kao da ne dođe u potpunosti do izražaja. Mat finish, u ovom slučaju znači i isušivanje usana pa je priprema u vidu pilinga i balzama najbolje riješenje jer se baš uhvati za suhe dijelove nakon par sati nošenja. 
Izdrži neka 2-3h u slučaju da se ne jede i ne pije, kasnije se minimalno gubi sa sredine usana i potrebne su popravke. Ne bježi sa rubova usana ali je uvijek bolje koristiti neku olovku, zlu ne trebalo.

 Ima fini miris, kao blaga vanilija ali nije dugotrajno, tokom i nakon nanošenja se u potpunosti gubi. 
Nije kremaste teksture kao Coral bliss ali i finish im je drugačiji, sa ovim je najbolje da koristite kist za što preciznije nanošenje i definisanje. Imam nekoliko tamnijih nijansi ruža pa sam u skromnoj kolekciji našla jedan koji me donekle podsjeća na Viva Glam I. Nije dupe ali pogledajte fotografije pa mi same recite je l' bi na usnama mogao da prođe kao dostojna zamjenska nijansa...

Ovo je divan crvendać koji će da mi bude dobar drugar na predstojećoj apsolventskoj večeri kad ću sav makeup svesti na minimalno da ovaj ljepotan ubere svu slavu.





Desno na fotografiji je MAC Viva Glam I a lijevo je swatch Golden Rose ruža u nijansi 55. 
Da, razlikuju se jer je Golden Rose svijetliji i "crveniji" od MACa ali na usnama izgledaju jako slično, naročito sa dva sloja Golden Rose ruža na usnama.


Kako vam se čini MAC Viva Glam I? Imate li ga ili možda planirate kupovati? 
Moji sledeći MAC ruževi na listi za kupiti su Rebel i Heroine.




____________________________________________________________________________

Je l' vam se više sviđa Romwe 1 ili Romwe 2 ?







You Might Also Like

13 komentari