Mix and don't match!

18.4.14

Kad sam prije par godina počela da pratim blogove, najviše pažnje su mi privlačile djevojke kao Zorana.
Zašto? Jer nosi nenosivo i spaja nespojivo. Doslovno.

Ima tu još divnih blogerki koje pratim i volim ali Zoranu izdvajam kao nekog iz bližeg okruženja a čiji blog redovno posjećujem. Nju ili mrzite ili volite. Ja i jedno i drugo. Outfite i njen stil volim ali vloganje, ponašanje, izjave odnosno ispade i ne baš ali dobro, Bože moj, nemoguće nam je svima ugoditi. 

Da se vratim na početak priče o nespojivom jer i sama najviše volim upravo tako, obući ono za šta bi pomislili da nikako ne ide zajedno. Takav je i ovaj post.. Faux leather majica, royal blue jakna, BF jeans pa na sve to espadrile... nije baš everybody's cup of tea ali meni se sviđa.






majica -  faux leather top sa frontrowshop.com
jakna - Amisu
boyfriend jeans - Zara
espadrile - Retro shoes
ogrlica i torba - Mali Svijet Mašte
makeup i nokti by Anchy nails, Banja Luka

You Might Also Like

24 komentari