Skirts are back!

21.4.14

Proteklih par mjeseci sam nekako više bila okrenuta ka obilascima različiith gradova po BiH i radnjama nego što sam visila na online shopovima ali proteklih 20ak dana vratila sam se starom, dobrom online shoppingu i pretresla sve shopove koje volim, ponegdje nešto naručila ali ostala najvjernija Ebayu.

Trenutno pratim i jedva čekam da mi dođe svašta nešto od naušnica i majica do trakica i suknjica.
Ne znam zašto ali sve više i više nosim stvari za koje sam mislila da nikad neću. Od trenerki i kožnih hlača do potpune navučenosti na suknje. Od svih shopova, Choies.com mi ima najbolji izbor pa sam nešto i pazarila a nadam se da će stići na vrijeme... I eto odakle mi ideja da vam predstavim svoje favorite među suknjama, barem kad je ovaj  shop u pitanju. Znači, pravac CHOIES i izaberite sebi nešto.

P.S. Teorija o štednji za novi fotoaparat i tetovažu je pala u vodu, jednostavno mi trebaju majice, ogrlice, starke, suknje i tako to. :$

Možete je naći u pinksmaragdnozelenojneon zeleno/žutoj , crnoj i još nekim bojicama ali pinktastična 
mi je ipak najbolja. A cijena mi je skroz OK, barem za ovakvu suknju koja se može "iznosati" na sve i svašta. Imaju ovaj model suknje u tri verzije, kraća, ova srednja i duga stim da ovih kratkih ima najviše, odnosno u najviše boja.. Možete birati do mile volje. 


OVAKO nešto sam planirala da šijem i to baš u ovoj boji jer mi je totalni hit na kožnu jaknu i starke kad hop, evo je online. Nadam se da će mi odgovarati iako sam planirala da je skratim, kontam da kao maxi skirt i nije najsretnije riješenje, puno bolje mi izgleda ona dužina do pola lista... I nju možete naći u još 3 boje ali ova mi je pravi statement komad.


OK, najozbiljnije, ZALJUBLJENA SAM U OVAJ MODEL SUKNJE!
OVDJE možete vidjeti i šta me spriječava da je kupim. Da, malo je paprena. Vidjela sam je prije par dana i u Banja Luci u jednom butiku i jedini razlog što je nisam ponijela kući je cijena od 115KM. 
Kaman pipl, može li šta niže? Nije da ona nije divna i savršena i sve u superlativu ali stvarno je skupa.


Ja ću kožu nositi i ljeti, baš me briga. Hauuu fensi iz dis? Ha? :D
Dok je bilo hladno na džempere, sad na majice i teksas jakne, ljeti vala na kostim, nebitno, ali nosiću jer su mi savršene. Čak draže od pomame za tajicama/hlačama. Možete je pogledati na OVOM linku i nadam se da vam se sviđa kao i meni... Vjerujem da neke od vas već imaju svoj primjerak u ormaru.

I za kraj jedna koju mogu samo da gledam i patim jer na meni neće dobro izgledati ni za 100 godina ali sve ove mršavice koje mogu sebi da je dozvole...


Ozbiljno, nemojte ovo propustiti jer je savršena a uopšte nije skupa.
Evo LINK pa se same u to uvjerite...

Eto, 4/5 mogu nositi, a vjerovatno ću biti jakog karaktera pa pokleknuti i kupiti sve iako sam planirala samo jednu. Kako vam se čine ove suknje za proljeće/ljeto? :)


You Might Also Like

4 komentari