Empties

1.6.14

Ne pratim ove empties postove pa nikad ne znam koji je post po redu... Al' nebitno. :)
Bila sam vrijedna sa potrošnjom stvarčica u zadnjih mjesec - dva a biću još vrijednija prilikom obnove zaliha i možda kupovine i isprobavanja nekih novih stvari....

Po defaultu, potrošim više preparativne nego dekorativne kozmetike, nekim stvarima skoro da se i ne nazire kraj bez obzira na svakodnevno korištenje ali to me neće spriječiti da nabavim još jedan bronzer, npr? :)


Pa da krenem...


Afrodita šampon sa bijelim lukom koji nisam recenzirala osim što sam ga spominjala na Fejsu. Biljni miris ali ne odgovara mojoj farbanoj i tretiranoj kosi, i sa regeneratorom je previše isuši i zapetlja i neću više kupovati. Pred kraj je čak imao neki neugodan miris. Minus. Cijena je oko 5KM u CMu.

Balea Color&care lak za kosu, trica, OK je za svakodnevnu upotrebu ali za lokne ipak tražim nešto jače tako da ni ovo neću ponovo kupiti. DM, 3,95KM.

L'oreal Elvital regenerator koji fino miriše i zadržava se na kosi ali je sljepljuje i gubim i ono malo volumena koji dobijem sa nekim drugim proizvodima. Oko 5 - 6 KM i neću ga ponovo kupovati. 

Avon naturals sprej za kosu, malina, kupljen za neke zbilja male pare, tipa neke 2 - 3KM i OK je za ponekad osvježiti kosu, super miriše ali ništa pored toga ne radi.
 Ako mi opet naleti tako povoljno kupiću nekoliko bočica, zlu ne trebalo.


Avene termalna voda, najveće pakovanje, oko 18KM u apotekama. 
Neznamtekoja boca po redu, nešto što baš volim i uvijek kupujem i preporučujem. ( recenzija )

Mixa micelarna, 10ak KM u CMu je skroz OK ali nisam je recenzirala, možete naći kod kolegica blogerica. Trenutno sam na Garnier koja je cjenovno isplativija a i tu su negdje kvalitetom iako planiram da se vratim na Avene micelarku koja je i dalje nenadmašna i nešto najbolje što sam probala.

Murad Clarifying toner, treća  potrošena bočica, teško ga nabavljam a i postao mi je preagresivan, iako mislim kupiti još jednu bočicu da mi se nađe za krizne periode... 
Mislim da sam poslednji put bočicu od 100ml platila nekih 30 - 40KM ali nisam tačno sigurna.

Mixa Balancing cream, nedavno recenzirana, drugo pakovanje. 13-14KM Odlična. ( recenzija )

Balea Aqua serum, treća potrošena bočica. Oko 5KM. Odličan proizvod za jako malo para. ( recenzija )

Skinoren krema, još jedan odličan proizvod. U apotekama, nekih 16 - 17KM, i o ovoj kremi sam već pisala pa ako vas zanima, bacite pogled. ( recenzija )

Testeri za Effeclar K i Dior Hydra action sorbet. Effeclar sam imala samo ovaj testerčić i nije Bogzna šta ali sam ovih Dior imala više i definitivno nešto što planiram da kupim u skorije vrijeme, odnosno čim prije jer sad će ljeto, ovo bi me moglo spasiti. Cijena je između 80 - 100KM u zavisnosti gdje se kupuje.


Balea Sensitive deosprej, 564 bočica. Idealan za sve vremenske uslove, zajedno sa Lady Speed Stickom 24/7 je nešto što ne mijenjam dok god postoje, 2,95KM i 6,25KM. 
Iako isprobavam druge sprejeve i stickove, ovo uvijek imam jer su provjereno dobri. 

Garnier Neo deo krema je totalno razočaravajuća stvar, bačenih 6KM. Ništa. Ne miriše, ne njeguje, ne spriječava znojenje. Skroz bezveze. 


Vichy Dermablend puder koji nikako da recenziram a zbilja planiram... 
Naročito jer je i ovo jedna od stvari koju ću da kupujem sve dok postoji. 35KM u apoteci, 
neću ništa pisati jer doći će definitivno recenzija na red.

Bourjois 123 perfect puder, meni jako drag puder drogerijskog ranga, oko 27KM ali vrijedi svakog pfeninga. Više o njemu ste već mogle čitati pa da se ne ponavljam. ( recenzija )

Manhattan random ruž, nov, jednom korišten. Biće da mu je istekao rok a ja nisam gledala, jednostavno smrdi i neću to ni približavati usnama. Ćao, pravac kanta. Bio jeftin, nekih 5KM.

Essence kist za blendanje, oko 3KM, i super radi posao. Ovaj je pukao, nabavila nova 3. Preporučujem.


SanSiro parfemčići koji se mogu naći u Izbor trgovine radnjama i mirišu identično originalima. Jedan od njih je Dior Hypnotic, drugi nemam pojma, 1,9KM. Više nego dobri.

Avon Only Imagine mirisni sprej za tijelo, šta li već. Dobijen nekad za 8.mart i potrošen eto, poprilično brzo. Super stvarčica koju sam vukla svaki dan sa sobom u torbi, divan miris, lagan, moram prelistati katalog pa vidjeti ima li ga još da naručim, nije napadan i iako ne traje dugo, savršen za vrućine.

Avon Chocholate body scrub, obožavan, recenziran. Klik, klik na post da pročitate više.


I to bi bilo to, svašta sam potrošila, valja mi u nabavku.
Jeste li možda i vi probale nešto sa ove hrpe? :)


You Might Also Like

30 komentari